Wij en nog 527 anderen op dit moment.Waarom kijk ik hier naar?
Omdat wedstrijden die ergens om gaan altijd leuk zijn.
3-1 nu.
Wij en nog 527 anderen op dit moment.Waarom kijk ik hier naar?
za/zo | ADO Den Haag | Sparta | zo/zo |
za/za | FC Twente | De Graafschap | vr/vr |
vr/vr | Roda JC | Fortuna Sittard | zo/za |
vr/vr | FC Dordrecht | FC Utrecht | za/zo |
za/zo | SC Heerenveen | TOP Oss | vr/vr |
zo/zo | Heracles | Telstar | vr/ma |
zo/za | RKC | Cambuur | vr/ma |
za/zo | FC Emmen | FC Eindhoven | vr/vr |
za/za | HHC Hardenberg | Vitesse | zo/zo |
za/za | DVS'33 | Willem II | zo/zo |
za/za | Staphorst | PEC Zwolle | zo/za |
za/za | TEC | FC Groningen | zo/za |
za/za | VVV | Den Bosch | vr/vr |
vr/vr | Go Ahead Eagles | NAC | vr/vr |
vr/vr | Excelsior | Helmond Sport | vr/vr |
za/za | Scheveningen | Almere City | vr/vr |
zo/zo | Quick | NEC | vr/vr |
zo/zo | OFC | MVV | vr/vr |
za/za | ODIN 59 | FC Volendam | vr/vr |
za/za | DTS '35 | Quick Boys of Roda 46 | za/za |
zo/zo | OSS 20 | Katwijk | za/za |
zo/zo | Westlandia | SteDoCo | za/za |
zo/zo | UNA | Groene Ster | zo/zo |
za/za | Sliedrecht | Ijsselmeervogels | za/za |
za/za | Capelle | AFC | za/za |
za/za | Rijnsburgse Boys | Excelsior M | za/za |
za/za | Kozakken Boys | Harkemase Boys | za/za |
za/za | Barendrecht | Achilles Veen | za/za |
Excelsior 31 v Groene Ster was een stuk leuker om te kijken.Nou ja, ik heb alleen een stuk van de verlenging gezien, maar het straalde allemaal heel weinig uit wat ik zag.
Volgens mij zijn alleen wedstrijden uit de Eredivisie niet toegestaan live op TV tijdens de CL.Nu weet ik niet in hoeverre TV duels mogen in verband met de Champions League die ook op dinsdag en woensdag is maar ik gok dat de volgende duels op TV gaan komen;
Overkomt de besteUnitas was ook wel verschrikkelijk matig en zonder enige overtuiging. Dan zullen we binnenkort dus wel met 4-0 op de kloten krijgen van ze.
De KNVB heeft Dordrecht-Utrecht live op TV gepland en niet RKC-Cambuur:Nu weet ik niet in hoeverre TV duels mogen in verband met de Champions League die ook op dinsdag en woensdag is maar ik gok dat de volgende duels op TV gaan komen;
Maandag
Go Ahead v NAC
Excelsior v Helmond Sport
Dinsdag
Twente v De Graafschap
Roda v Fortuna
Woensdag
ADO v Sparta
RKC v Cambuur
Of Utrecht v Twente in de competitie wordt op vrijdag gezet dan kunnen op maandag zowel Dordrecht v Utrecht en Twente v De Graafschap op TV, dinsdags Go Ahead v NAC en Roda v Fortuna.
Ik verwacht dat Heerenveen v TOP, VVV v Den Bosch, Heracles v Telstar en Emmen v Eindhoven niet interessant genoeg gaan zijn voor de TV.
Volgens mij moeten die teams voor die wedstrijden ook allemaal getest worden net als de profclubs. Dus dan zou dat gewoon door kunnen gaan.Als de amateursport niet door mag gaan ben ik toch benieuwd hoe ze dat gaan doen met de KNVB Beker 1e ronde, daar zitten toch ook flink wat amateurploegen in...
Nee precies. Nou zit in deze ronde natuurlijk nog wel ruimte, want de 2e ronde is pas ergens vlak voor kerst, dus men zou de duels met amateurclubs kunnen uitstellen tot bv eind november.Maar als ze niet mogen trainen, heeft het weinig nut om te gaan voetballen.
Ja dat vrees ik ook. Dat gaat veel faillisementen in horeca en bij sportverenigingen opleveren...KNVB-beker gaat straks gewoon verder zonder de amateurs, want voor einde van het jaar hebben we dit nog niet onder controle.