KNVB-beker 2019/20

gevegt

Well-known member
Een wetenschappelijke verhandeling over een strafschoppenserie.

"De eerste die hem mist gaat hem winnen". Aldus Jack de Gier.

JMD

Well-known member
Lammers erin voor Thomas. Ik ben benieuwd hoe Lammers het gaat doen. In zijn vorige PSV-periode (voor de verhuur naar Heerenveen) was ik niet kapot van hem, te vaak spelend voor zichzelf, maar bij Heerenveen vond ik hem wel goed.

JMD

Well-known member
Hoe kan het dat een middenvelder van NAC een betere voorzet kan geven dan willekeurig welke PSVer. Die voorzet was precies op maat, snelheid enz. Bij PSV zijn ze of te scherp, of te langzaam of te snel...

JMD

Well-known member
Echt mijn hemel, die corners... Zo verschrikkelijk slecht. En die zijn gewoon trainbaar.

JMD

Well-known member
Wel heel triest hoor dit van PSV.

Dat kan je dit seizoen op elk (uit)duel plaatsen, of het nou GVVV, VVV of NAC is. En dat zal ook de komende duels zo zijn. Het is te hopen dat we thuis nog wel kunnen winnen anders gaan we ver weg zakken.

In 2013/2014 stonden we rond de winterstop 6e ofzo, maar toen zag je licht aan het eind van de tunnel, wat ook resulteerde in een uiteindelijke 4e plek, en de basis voor de titel van een jaar later. Nu rijden we steeds verder die tunnel in...

JMD

Well-known member
Ook het gelul na afloop in de microfoon van FOX van de PSVers kan je ook al uittekenen... "we laten elkaar zwemmen" "we moeten knokken voor elkaar" .... :werder::werder:

Nog 15 duels duurt dit seizoen plus als het zo doorgaat nog minimaal 2 PO-duels...

Bovenaan