Als het zo ver komt, overweeg ik een vrijwillige ban van een maand.Ja, dan ook maar de Friese finale. Past mooi bij ons anti-fries forum.
Als het zo ver komt, overweeg ik een vrijwillige ban van een maand.
Ik zie nu het 'videoref' moment terug. Dit is het bewijs, dit moeten ze overal invoeren. Het duurt helemaal niet zo lang en scheelt zoveel discutabele beslissingen. Prima zo.
En dan Mario van der Ende die het als een zwaktebod van de scheidsrechter ziet en die daardoor zijn geloofwaardigheid verliest. Ouwe zuurpruim
Ik zie nu het 'videoref' moment terug. Dit is het bewijs, dit moeten ze overal invoeren. Het duurt helemaal niet zo lang en scheelt zoveel discutabele beslissingen. Prima zo.
Wij zijn Anti-Fries. Dus je weet voor wie je moet zijn dan.
En dan Mario van der Ende die het als een zwaktebod van de scheidsrechter ziet en die daardoor zijn geloofwaardigheid verliest. Ouwe zuurpruim
Ja maar Abu...Wij zijn Anti-Fries. Dus je weet voor wie je moet zijn dan.
Dat maakt het alleen maar mooier.Vlak nadat Heerenveen een 100% kans op 0-1 miste.
Hoe zit dat nou eigenlijk met die videoscheidsrechter? Krijgt Van Boekel een seintje dat hij misschien toch even moet gaan kijken of is dat zijn eigen initiatief?