KNVB-beker 2015/16

Susa

New member
Kon me de mening van Jamel wel een beetje voorstellen hoor. Maar als je prutsers Kazim en Te Vrede hebt, en je kan Kramer halen.... Ik snap dat wel. Topspitsen komen nu eenmaal niet naar de Eredivisie.

De Rotterdamse Dzeko:duim:

Al heeft hij ook wel iets van Nicola Zigic

Het voordeel van dit soort lange spitsen is vooral een stukje uitstraling.

Bram van Polen zei hij mooi ''de mannen tegen de jongetjes''.
 

inhethoekje

Active member
Zelfs Jan-Arie speelde voor zijn doen goed,het moet niet gekker worden.

Vond het eindelijk als een team staan,alsof nu eindelijk iedereen wist wat er van ze werd verwacht, dus geen rare capriolen van bv Kongolo of Jan-Arie.
Zondag zullen we zien of dit is blijven hangen in de bovenkamer, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze eindelijk wakker zijn geworden, al besef ik wel dat dit team op zijn tijd ook tegen een zeperd zal aanlopen die je niet zou verwachten (uit verliezen bij de Graafschap die tegen ons hun 1e overwinning pakken, zou mij niks verbazen) bv)


En nu stop ik met complimenten anders denken jullie dat ik Reverend Dirk ben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerlijk is eerlijk, Kramer heeft vandaag een uitstekende wedstrijd gespeeld. Was actief, had weinig balverlies, maakt een prima goal en had een uitstekende assist. Meer kun je niet van hem verwachten. Ook fijn dat zijn medespelers hem op de juiste manier bediende; met voorzetten vanaf de flank en achter de verdediging in de diepte. En juist alleen bij nood met zijn rug naar de goal. Dat is wat ik bedoelde met gebruik maken van elkaars kwaliteiten.

Hetzelfde gold overigens voor Vejinovic. Vandaag waren er veel meer spelers in beweging. Met name Gustafson had daar een mooi aandeel in. En dan zie je dat Vejinovic ook weer makkelijker zijn passes kan geven. Zo wordt het allemaal een stuk dynamischer, is het minder voorspelbaar en krijg je dus ook meer ruimte en meer kansen.

Het dient gezegd dat Zwolle erg slecht was, maar vandaag heb ik voor het eerst in maanden een Feyenoord gezien met goede aanvalsopzetten, bij vlagen een goed baltempo en vrijwel de hele wedstrijd controle. Dat stemt me zeer tevreden. Ik denk dat het met Vilhena op de plaats van El Ahmadi nog beter zou gaan, maar verder hoeft er wat mij betreft niet zoveel meer te veranderen.
 

inhethoekje

Active member
De Labrador is de olie tussen de linies, ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die hem slecht vinden, oke,schieten doet hij belabberd slecht maar ik vond hem vanavond een van de beteren, liep weer overal om gaten te dichten van ploeggenoten.
Ik zie dat Vilhena niet doen, die is te onstuimig en wilt teveel naar voren.

O ja, en Vejinovic gaf 2 keer een slechte bal, bij 3-0 lacht iedereen erom maar straks bij een 1-0 voorsprong of 0-0 wedstrijd schelden we hem verrot.
Gelukkig was Vermeer nog wakker.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Labrador is de olie tussen de linies, ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die hem slecht vinden, oke,schieten doet hij belabberd slecht maar ik vond hem vanavond een van de beteren, liep weer overal om gaten te dichten van ploeggenoten.
Ik zie dat Vilhena niet doen, die is te onstuimig en wilt teveel naar voren.

O ja, en Vejinovic gaf 2 keer een slechte bal, bij 3-0 lacht iedereen erom maar straks bij een 1-0 voorsprong of 0-0 wedstrijd schelden we hem verrot.
Gelukkig was Vermeer nog wakker.

Ik vond El Ahmadi ook niet slecht vandaag, maar ik denk dat Vilhena ook kan wat hij doet. Vilhena is ook fel in de duels en maakt ook veel meters. Maar ik vind hem in de eindfase beter. Zeker tegen mindere tegenstanders, waarbij je zelf veel de bal hebt, zie ik liever Vilhena. Tegen sterke ploegen kan je dan altijd nog kiezen voor El Ahmadi.
 

inhethoekje

Active member
Ik vond El Ahmadi ook niet slecht vandaag, maar ik denk dat Vilhena ook kan wat hij doet. Vilhena is ook fel in de duels en maakt ook veel meters. Maar ik vind hem in de eindfase beter. Zeker tegen mindere tegenstanders, waarbij je zelf veel de bal hebt, zie ik liever Vilhena. Tegen sterke ploegen kan je dan altijd nog kiezen voor El Ahmadi.


Zit wat in, ik ga hier eens over nadenken, al denk ik dat de Labrador geen speler is die graag rouleert.
 

JFK

Well-known member
De Labrador is de olie tussen de linies, ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die hem slecht vinden, oke,schieten doet hij belabberd slecht maar ik vond hem vanavond een van de beteren, liep weer overal om gaten te dichten van ploeggenoten.

Dit ben ik zo ontzettend met je eens. De inbreng van Karim wordt echt onderschat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat men het niet snapt dat zo'n vent voor een tijdje wordt geschorst.
 
G

Gast

Guest
HBS speelde de vorige ronde om 17.00 uur thuis tegen FC Oss. Ik neem aan omdat ze geen of niet voldoende licht hebben. Nu staan ze in de volgende ronde op 28 oktober om 20.00 uur thuis ingepland tegen Kozakken Boys.

Betekent dat dat ze moeten uitwijken, of hebben ze wel genoeg licht? Iemand die weet hoe dat zit?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Om 17 uur spelen mag niet meer in de derde ronde?

Met 17 uur starten red je het ook niet meer in oktober. Het weekend ervoor gaat de klok ook nog eens terug. Als het al niet donker aan het worden is om 17 uur, dan is het wel donker in de tweede helft.
 

Forza AZ

Well-known member
Om 17 uur spelen mag niet meer in de derde ronde?
Wil je met strafschoppen nog licht hebben eind oktober, dan moet je toch zeker al voor 15.00u beginnen met voetballen. En daar zit niemand op te wachten midweeks. Dus zijn gewoon alle wedstrijden 's avonds en moeten clubs die geen voldoende licht hebben ofwel licht inhuren ofwel op een andere lokatie spelen.
 

de waan

Well-known member
Bij ons was het woensdag tijdens de strafschoppenserie gewoon al zo goed als donker. Toch maar goed dat we nog een paar kaarsen langs het veld hebben staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eind oktober red je de strafschoppen ook niet zeker in het licht als je om 15.00 aftrapt. Op een slechte dag is het dan al tijdens de wedstrijd donker.
 

Unregistere

Well-known member
HBS - Kozakken Boys is volgens mij inderdaad gepland in de namiddag. Stond van de week iets over in de krant, meen 17.00 uur, maar kan ook 16.00 uur zijn.
 
Bovenaan