Klussen doe je zo:

De Groene Scout

Well-known member
Pff, behoorlijk kapot na 2 dagen klussen, of eigenlijk slopen.
Gistermorgen de sleutel gekregen van onze nieuwe woning in Haaksbergen. Inmiddels alle vloeren en muren kaal, badkamer en keuken eruit en op zolder al bijna een slaapkamer afgetimmerd. Ik heb mijn mannetjes en doe zelf alleen het domme werk. Morgen nog zo'n dag en dan even 2 dagen rust. Mijn lichaam zegt dat ik daar aan toe ben als kantoor-klerk.
 

De Groene Scout

Well-known member
.... 3 weken later.
Pfff, prima op schema, maar ik ben er ook wel klaar mee. Vandaag veel schilderwerk en bezig geweest met de verlichting en opruimen/schoonmaken.
Volgende week komen de vloeren erin en kunnen we beginnen met het inrichten.

Bestaat er ook zoiets als een schilderpols? Echt die pols doet me zeer, net of die uit de kom is en hij is ook dik. Kent iemand deze verschijnselen?
 

Bernardo

Well-known member
Iemand hier toevallig kennis van WC's? Onze wc blijft na het doorspoelen doorlopen. Zoals je kunt zien blijft het druk stokje er steeds achter hangen, waardoor de wc blijft doorlopen. Zodra ik het handmatig weer terug doe is het klaar.

cglfaw1vz.jpg


lyeb61jv4tzb.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat je de vlotter moet vervangen. Google er maar op, op you tube staat een filmpje van hoe dat moet, is niet heel ingewikkeld.
 

zwammy

Well-known member
Pff, behoorlijk kapot na 2 dagen klussen, of eigenlijk slopen.
Gistermorgen de sleutel gekregen van onze nieuwe woning in Haaksbergen. Inmiddels alle vloeren en muren kaal, badkamer en keuken eruit en op zolder al bijna een slaapkamer afgetimmerd. Ik heb mijn mannetjes en doe zelf alleen het domme werk. Morgen nog zo'n dag en dan even 2 dagen rust. Mijn lichaam zegt dat ik daar aan toe ben als kantoor-klerk.

Ik heb in maart een bouwval gekocht, ik ben dus een zorgwerker met 2 linkerhanden dus doe idd ook alleen het sloopwerk en opruimen en koffie zetten. Wat een werk is het zeg. En dat tijdens mijn 50 urige werkweek doorgepropt. Maar goed, over ene half jaar woon ik in een huis wat wel helemaal is hoe ik het wil dus dat is wel fijn.
 
Bovenaan