KKD Speelronde 9

Wie wordt periodekampioen?

• Excelsior

Stemmen: 4 66,7%
  • FC Den Bosch

Stemmen: 1 16,7%
  • Helmond Sport

Stemmen: 0 0,0%
  • De Graafschap

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 4 oktober
VVV-SC Cambuur
Vitesse-FC Volendam
TOP Oss-ADO Den Haag
Roda JC-Excelsior
Jong FC Utrecht-Telstar
Jong AZ-FC Eindhoven
Helmond Sport-Jong Ajax
FC Emmen-MVV
FC Dordrecht-Jong PSV
FC Den Bosch-De Graafschap

Bernardo

Well-known member
Ben het wel grotendeels met hem eens en snap hem ook wel. Is ook niet de eerste keer dit seizoen dat hij dit zegt.

Abubakari

Well-known member
Vitesse-FC Volendam
Dochter vandaag verhuist, Nu een Avondje Vitas. 😀
670026dddab90-IMG_7140.jpeg

Bernardo

Well-known member
Tja maak je de kansen af staat het nu alweer minstens 0-2. Mar nog steeds 0-0. Cambuur speelt best goed.

Abubakari

Well-known member
Tja maak je de kansen af staat het nu alweer minstens 0-2. Mar nog steeds 0-0. Cambuur speelt best goed.
Diemers penalty gemist en Poll de rebound gemaakt?

Hier zeer hoogstaande wedstrijd.
Not.

Volendam maakt kort voor rust hun enige twee kansen, wel een veldoverwicht. Vitesse nauwelijks voor de goal maar wel twee mogelijkheden.

Bernardo

Well-known member
Diemers penalty gemist en Poll de rebound gemaakt?

Hier zeer hoogstaande wedstrijd.
Not.

Volendam maakt kort voor rust hun enige twee kansen, wel een veldoverwicht. Vitesse nauwelijks voor de goal maar wel twee mogelijkheden.
Nee goal kwam uit corner na de gemiste penalty. Rebound na schot van Diemers.

Joost

Well-known member
We voetballen vandaag echt goed maar komen nog steeds heel moeilijk tot kansen. En als die er al komen dan is de afronding matig. Gelukkig lukte het Baeten wel om de dikverdiende 1-0 te maken en prikte Sejdiu in het rustsignaal nog een tweede binnen.

Excelsior bakt er echt helemaal niets van tot nu toe. En ik ben geen fan van Nijhuis maar vandaag fluit hij echt heel goed.

Bernardo

Well-known member
GENOT!

Dik verdiende overwinning uiteindelijk, VVV 1 goede kans gehad.

Kan de media LC/OF weer even stoppen met de boel opruien. HENK DE JONG OLE

Maasveld

Well-known member
GENOT!

Dik verdiende overwinning uiteindelijk, VVV 1 goede kans gehad.

Kan de media LC/OF weer even stoppen met de boel opruien. HENK DE JONG OLE
Ik zou me niet al te rijk rekenen. We herleven de tijden van Pol van Boekel, Gerrie Schaap en Jan Martens hier.

Joost

Well-known member
Excelsior probeerde het nog wel maar heeft geen enkele kans gehad en na de 3-0 was het wel klaar. Roda speelde heel sterk, Excelsior was echt heel erg zwak.

Bernardo

Well-known member
Ik zou me niet al te rijk rekenen. We herleven de tijden van Pol van Boekel, Gerrie Schaap en Jan Martens hier.
Doe ik ook niet hoor, maar vond ons met name de eerste helft prima spelen. Ben vooral blij voor Henk.

Nu even weekje rust en dan weer thuis 2 wedstrijden in 4 dagen, met hopelijk minimaal 4 punten. We staan nog steeds maar 3 punten achter p7.

Batigoal

Well-known member
Helemaal niemand die iets zegt over de periodetitel voor Den Bosch? Dan doe ik het wel. Spannende ontknoping! Ik heb bewust proberen de resultaten te vermijden en dat lukte, dus spannend om te kijken in de samenvattingen. Gelukkig ook geen ESPN-commentator die zich versprak, wat op die zender vaak gebeurt. Vd Hurk van Helmond Sport raakte nog zowel paal als lat tegen Jong Ajax, die zal slecht geslapen hebben. Leuk voor Den Bosch, zoveel succesjes hebben die niet te vieren.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan