KKD - Speelronde 9

De Groene Scout

Well-known member
We gaan zo weer beginnen:

Vrijdag:
NEC - FC Eindhoven
RKC - TOP Oss
FC Volendam - Almere City
FC Den Bosch - FC Dordrecht
Helmond Sport - Telstar
Jong AZ - Jong Utrecht

Zondag:
Go Ahead Eagles - Roda JC
Sparta - Cambuur
FC Twente - MVV

Maandag:
Jong PSV - Jong Ajax
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, NEC hoorde een corner te krijgen, maar de scheids had een vuiltje in zijn oog. Aan de andere kant scoort Eindhoven in de tegenstoot de 0-1
 

Janssen

Well-known member
Ik zit nu 20 minuten te kijken naar Volendam - Almere maar dit is zo hemeltergend slecht dat ik nog liever bij de vrouw in bed ga liggen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hier hetzelfde. Ik hoorde van die positieve geluiden over Almere, maar dat valt mij vies tegen. Dat jochie in de spits had er ook weinig zin in en is zojuist ook terecht gewisseld.
Volendam is vanavond zeker gelijkwaardig.
Niveau waar ik vanavond naar zit te kijken zie ik op de zondagmiddag in de 3e divisie ook wel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Koploper Almere verliest terecht 2 punten. In Volendam werd het 2-2.
Andere ploeg uit de kopgroep NEC verliest zelfs met 0-1 thuis van Eindhoven. Da's niet best.
Zondag de overige ploegen uit de top 5.
 

Joost

Well-known member
Ik kreeg het idee dat er bij Jong AZ v Jong Utrecht meer publiek was dan in de thuisvakken van Volendam.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht wederom verloren. Nota bene tegen een FC Den Bosch dat vier (jeugd)internationals moest missen. Blijft behelpen voor de Schapenkoppen.
 

almere036

Member
Slechtste wedstrijd van het seizoen van Almere, heel zonde.. Kom je nog onterecht op 1-2 en dan zo dom weggeven.

Stond achterin juist goed laatste wedstrijden, maarja Hammouti is met Jong Marokko mee en zijn vervanger(s) waren niet al te best gister. Al was het hele team niet best.
iig alsnog een punt gepakt. Belangrijk voor de periode.

Mooi om te zien dat er 400-500 man uit Almere waren. Begint steeds meer te leven hier.
 

Joost

Well-known member
Vermoedelijke opstelling:
Muyters, Dijkhuizen, Werker, Van Eijma, Vansteenkiste, Gnjatic, Souren/Paumen, Van Velzen, Paulissen, Engels, V?yrynen.

Dat wordt een hele zware middag in Deventer.
 
Bovenaan