KKD Speelronde 8

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zijn weer begonnen!

Rode kaart voor de keeper van Zwolle, na een overtreding op de spits van Jong Ajax. Het was absoluut een overtreding, maar rood vind ik zwaar bestraft. Spits was niet geheel doorgebroken.
 

De Groene Scout

Well-known member
PEC gaat vandaag de koppositie weggeven. De volgers geven het al langer aan; staan wel bovenaan, maar zo geweldig is het allemaal niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kuyt vliegt er maandag uit, denk ik. ADO staat bij rust met 0-3 achter tegen Jong PSV.
 

Jef400

Well-known member
We zijn weer begonnen!

Rode kaart voor de keeper van Zwolle, na een overtreding op de spits van Jong Ajax. Het was absoluut een overtreding, maar rood vind ik zwaar bestraft. Spits was niet geheel doorgebroken.
Ruperti toch? Die faalaap die zelf alle belangrijke beslissingen mist en dan kaarten gaat trekken voor de emoties.
 

Joost

Well-known member
Roda mist de passie om echt mee te doen terwijl dat op basis van de kwaliteit wel zou moeten.
Vandaag ook weer een totaal onnodige nederlaag in Almere.
 

zwammy

Well-known member
Zolang je in je achterhoofd houdt dat het een opbouw jaar is kan ik best leven met dit slechte voetval
 

zwammy

Well-known member
Nou, meer dat de organisatie gestalte moet krijgen en dan worden we gewoon lekker top 8 materiaal in de Eredivisie. Een mooi 10 jaren plan voor een mooie toekomst.
 
Bovenaan