KKD; speelronde 8

Abubakari

Well-known member
Hebben corona gehad, geen idee hoelang dat duurt.
Okay, sowieso komt de zware tegenstand er aan, denk dat NAC nog wel wat punten gaat verspelen, a b of c team.

Hoe dan ook, uit Cambuur oogpunt een prima avond. Goeie wedstrijd gespeeld, weer veel gescoord.
 

zwammy

Well-known member
Okay, sowieso komt de zware tegenstand er aan, denk dat NAC nog wel wat punten gaat verspelen, a b of c team.

Hoe dan ook, uit Cambuur oogpunt een prima avond. Goeie wedstrijd gespeeld, weer veel gescoord.

Deze potten kun je verliezen, gewoon van de kleintjes winnen en bij de eerste 2 eindigen. Vrijdag Almere, hopelijk dan wel wat 1e elftalspelers terug en wat meer getraind.
 

Bernardo

Well-known member
Gefeliciteerd, het pessimisme na TOP uit ben je inmiddels wel weer kwijt?
Als je na 8 wedstrijden 30 goals gemaakt heb, lijkt me dat wel. Bijna 4 per wedstrijd, bizar. Maar vrijdag weer een belangrijke pot, Roda thuis. Hopelijk vallen de blessures van Macintosh, Schouten en Breij mee van vanavond
 

gevegt

Well-known member
Als je na 8 wedstrijden 30 goals gemaakt heb, lijkt me dat wel. Bijna 4 per wedstrijd, bizar. Maar vrijdag weer een belangrijke pot, Roda thuis. Hopelijk vallen de blessures van Macintosh, Schouten en Breij mee van vanavond
Muhren liep ook een beetje mank, dat zou pas echt een aderlating zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Deze potten kun je verliezen, gewoon van de kleintjes winnen en bij de eerste 2 eindigen. Vrijdag Almere, hopelijk dan wel wat 1e elftalspelers terug en wat meer getraind.
Almere lijkt de grote vorm ook wat kwijt, dus dat scheelt. Cambuur kampioen en NAC tweede lijkt mij een mooie verdeling.
Als je na 8 wedstrijden 30 goals gemaakt heb, lijkt me dat wel. Bijna 4 per wedstrijd, bizar. Maar vrijdag weer een belangrijke pot, Roda thuis. Hopelijk vallen de blessures van Macintosh, Schouten en Breij mee van vanavond
Vorig jaar al zeer sterk en dit jaar beter ingespeeld en bredere selectie en als je ze ziet voetballen dan zou ik het bijna een wonder vinden als ze niet promoveren. Ze zijn zoveel beter dan het gros van de KKD, en ook echt veel beter.
Muhren liep ook een beetje mank, dat zou pas echt een aderlating zijn.
Die had kramp zei hij na afloop, zwaar veld, dus dat zal wel meevallen.
 
Bovenaan