KKD Speelronde 8

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond gaan we weer verder met de leukste competitie van Nederland; de KKD!!!!
Complete speelronde met o.a. de topper Go Ahead Eagles - Sparta.

Complete programma start om 20.00 uur:

FC Dordrecht -- SC Cambuur
Go Ahead Eagles - Sparta
MVV - FC Den Bosch
Roda JC - Jong PSV
FC Volendam - RKC
FC Eindhoven - FC Twente
TOP Oss - Jong FC Utrecht
Jong Ajax - Telstar
Jong AZ - Helmond Sport
Almere City - NEC
 

De Groene Scout

Well-known member
De geblesseerde Brama wordt vanavond niet vervangen door v.d. Heijen, maar door Zekhnini.
Zekhnini start voorin en daardoor zakt Espinosa een linie. Mooie aanvallende opstelling; misschien verdedigend (vooral door de aanvallende middenvelders) wel wat kwetsbaar. Mar dat moet gewoon kunnen tegen FC Eindhoven.

HUP TWENTE!!!!
 

Joost

Well-known member
Meevaller voor Roda. Penalty mee en rood voor PSV na hands op de doellijn. Bal leek er wel al overheen.
 

Joost

Well-known member
Wat een idiote wedstrijd heb ik gezien.

Roda begon heel goed aan de wedstrijd en kreeg al snel een penalty mee plus rood wegens hands op de doellijn. De ploeg blijft druk zetten en scoort even later de verdiende 2-0, nog even wordt er aangezet en dan plooien ze terug. Jong PSV komt wat aan voetballen toe maar Roda blijft op de momenten wanneer er weer druk gezet wordt veel gevaarlijker. Vlak voor rust valt helemaal uit het niets de 2-1, erg fraaie treffer.

Molenaar zet na rust Vayrinen erin voor Simakala en dat pakt volkomen verkeerd uit. Er worden alleen maar lange ballen richting de Fin gespeeld en alle druk op Jong PSV verdwijnt. Toch komt er middels een penalty de uitgelezen kans op 3-1 maar Engels die de eerste overtuigend binnenschoot twijfelt en wacht en mist. Een uitval van Jong PSV later en het is 2-2.

Dan volgen twee rare minuten. Dijkhuizen wordt bijna doormidden geschopt en waar iedereen rood verwacht volgt geel, vervolgens denkt Milts dat dan maar alles mag van Gerrets en maakt een schandalige overtreding en krijgt wel rood. PSV ontsnapt aan de buitenspelval en maakt ook nog 2-3. Engels krijgt ook nog dom geel na een gefrustreerde overtreding. In de extra tijd komt Roda zelfs met negen te staan na rood voor El Makrini. Die was daar nogal kwaad over en volgens de mensen die er vlakbij zaten werd juist hij nagetrapt.
 

Batigoal

Well-known member
Die Soleri en Seck zijn voor Almere City prima aanwinsten geloof ik. Sowieso knap wat ze daar doen. De periodewinst is dichtbij.

Bovenin zit het lekker dicht bij elkaar. Sparta volgens mij enigszins gelukkig nog een puntje, anders zaten ze er ook niet meer tussen.
 

almere036

Member
Die Soleri en Seck zijn voor Almere City prima aanwinsten geloof ik. Sowieso knap wat ze daar doen. De periodewinst is dichtbij.

Bovenin zit het lekker dicht bij elkaar. Sparta volgens mij enigszins gelukkig nog een puntje, anders zaten ze er ook niet meer tussen.

Prima spelers idd. Seck is gewoon eredivisiewaardig. Pakt alleen constant domme kaarten. Soleri moet nog een beetje los komen. Afentoe zie je wel hoeveel kwaliteit hij heeft. Die aanname gister in de tweede helft bijvoorbeeld was genieten.

Lekker hoor, om bovenaan te staan. Heerlijk dat we een team hebben dat zo gedisciplineerd kan spelen. Amper wat weggegeven tegen zo'n sterke voorhoede. Maar we hebben nog niks. Als je volgende week wint, komt de periode iig wel dichtbij. Zou een mooie begin zijn.
 
Bovenaan