KKD; speelronde 7

Bernardo

Well-known member
Ik vind het geen competitie vervalsing hoor, ik probeer alleen de regels te snappen.
Exact Joost.

Maar Bernardo vatte het waarschijnlijk zo op:

Waarom zouden wij in deze situatie genaaid worden? Wat maakt het voor ons uit dat deze wedstrijd word uitgesteld?
 

Forza AZ

Well-known member
Dan houden clubs zich dus niet aan de 10 dagen quarantaine regel
Dat hoeft toch ook niet, als spelers na een test negatief blijken te zijn. Dat geldt toch voor iedereen die in contact is geweest met een positief iemand. Die moet in quarantaine blijven toch hij zelf een test heeft ondergaan en die negatief is gebleken.
 

Bernardo

Well-known member
Dat klopt volgens mij niet wat je zegt, want dan had Muhren gewoon kunnen spelen tegen Jong Utrecht. Je hebt ook te maken met de incubatietijd.
 

almere036

Member
Selectie van Almere hoefde niet in quarantaine ondanks 4 positieve testen. Almere zorgt na de afgenomen test dat geen teambesprekingen, geen intensieve groepstraining en/ of gezamenlijke lunches zijn! Bij positieve test hebben ze de ruimte en tijd voor hertests en op basis daarvan kunnen ze gewoon spelen en niet in quarantaine
 

Joost

Well-known member
Excelsior kreeg vlak voor rust rood, kwam toch op voorsprong maar Eindhoven maakte nog gelijk.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als je in de hoek zit waar de klappen vallen... Die rode kaart was een belachelijke beslissing. Dat was natuurlijk hooguit geel waard.

Maar dan nog was het spel weer niet goed. We zijn gewoon erg matig dit seizoen.
 

Bernardo

Well-known member
Selectie van Almere hoefde niet in quarantaine ondanks 4 positieve testen. Almere zorgt na de afgenomen test dat geen teambesprekingen, geen intensieve groepstraining en/ of gezamenlijke lunches zijn! Bij positieve test hebben ze de ruimte en tijd voor hertests en op basis daarvan kunnen ze gewoon spelen en niet in quarantaine
En dit bedoel ik dus, de regels zijn heel onduidelijk. Blijkbaar houd elke GGD er andere regels op na voor wat betreft betaald voetbal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Scoren is tot nu toe het grootste probleem bij Go Ahead. Vandaag lukt het aardig; na een half uurtje 0-2 voorsprong bij MVV.
 

almere036

Member
Ondanks 9 afwezigen toch van Roda winnen, niet verwacht. Eerste helft vrij overtuigend, tweede helft vrij matig, maar op karakter over de streep getrokken.
 

Joost

Well-known member
Ondanks 9 afwezigen toch van Roda winnen, niet verwacht. Eerste helft vrij overtuigend, tweede helft vrij matig, maar op karakter over de streep getrokken.
Gefeliciteerd. Die vroege voorsprong van Roda leek Almere niets uit te maken, sterke eerste helft aan de bal en de kansen gepakt.

Tweede helft had het natuurlijk na een halve minuut beslist moeten zijn maar daarna kon het alle kanten op. Een wonder eigenlijk dat er niemand gescoord heeft.
 
Bovenaan