KKD Speelronde 7

Joost

Well-known member
Verdiende overwinning voor Roda, voetballend veel beter. De zwakte van Cambuur, wat we eigenlijk al wisten. Kwam nu duidelijk weer naar boven, geen creativiteit op het middenveld. Dan word het lastig tegen ploegen als Roda.

Mooi was wel hoe het publiek met Makrini omging en vice versa.

Even mijn eerdere bericht corrigeren, van de Graaf had helemaal een off-day want ook Cambuur had een strafschop moeten krijgen.
Dat zet de teller op 3 niet gegeven strafschoppen en 1 rode kaart, en dat in een samenvatting...

Wel een erg lekker overwinning voor ons, al 3 van de 4 uitduels gewonnen. De nummers 2, 4, 5 en 6 in de competitie al gehad waarvan 3 uit.
Maar zoals vorige week al gezegd; je moet het winnen tegen de kleintjes zoals Eindhoven.

El Makrini is bij ons een nogal wisselvallig verhaal. Verzaakt nooit maar lijkt zijn draai niet echt te kunnen vinden.
 

almere036

Member
Gedeeld eerste, lekker hoor!

Wel echt een schandalige gele kaart voor Vossebelt. Klimt na de 2-1 in de 80ste minuut samen met 5 ploeggenoten in de hekken om het doelpunt met de supporters te vieren en krijgt daarvoor als enige geel..
Daarom geschorst voor de topper tegen NEC. Wist niet eens dat zo'n strafbaar was..
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook vandaag weer een vroege tegengoal thuis. Wat is dat toch?
Na een dik uur wel weer 1-1 via Boere uit een pingel.
Hup Twente, nu vol door voor de winst!!!
 

Unregistere

Well-known member
Wat een fantastische goal van die Koenraat van RKC!

Leuk dat hij zich zo laat zien! Paar jaar terug al zien spelen bij Uno Animo in destijds nog de tweede klasse zondag, waarna RKC hem oppikte. Verbaasde me niets, maar duurde toch wel een tijdje voor hij echt kon aanhaken bij het eerste daar.

Ik wilde zeggen dat ik geen flauw idee heb wie daar trainer was.


Maar nu ik er over nadenk. Mischa Salden ?

Salden inderdaad. De man die als TD besloot dat hij zelf beter trainer kon worden, waarna het alleen maar minder ging in Volendam... :heinz:
 
Bovenaan