KKD; Speelronde 6

zwammy

Well-known member
De Graafschap volgende week, dan zullen we misschien wat tegenstand krijgen. Wat een verschil tussen Ajax en PSV zeg. Maar goed, zullen weer de verkeerde spelers hebben. Hop, we brengen nog een international binnen de lijnen, kunnen we gewoon nog op de bank laten beginnen.
 

Joost

Well-known member
63% balbezit voor jong Ajax.
Doelpogingen 18-1 in het voordeel NAC.

Hebben die jonkies rustig rondgespeeld achterin?
 

zwammy

Well-known member
Denk ik ook dat dat het was. Gelukkig kan NAC niet voetballen anders had je wel een 10 0 mee gemaakt kunnen hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb wel eens een 0-8 meegemaakt bij NAC-Ajax.

Maar die son of a Hooijdonk gaat wel lekker he?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dat terwijl hij eigenlijk wissel zou zijn.

Toch zie ik in hem niet iemand die het ook een niveau hoger kan.
 

Joost

Well-known member
Volgens mij de eerste keer dat ik een duel van Roda in het PLS thuis op tv zie.

Echt vrolijk word ik er nog niet van. Serrarens na een minuut of tien met een goede kopkans maar daarna is Volendam voetballend veel beter. Vooral de ruimte achter de verdediging is erg kwetsbaar. De 0-1 is een verdiende tussenstand.
 

zwammy

Well-known member
Ik weet niet hoe ik kan multi quoten dus pes en gevegt. Ja, een prima kkd spits. Niet veel meer dan dat. Maar prima dat die ze er in schiet nu, we hebben ook vaak zat pecht gehad met zo'n spelers.
 

Joost

Well-known member
Volendam trok zich helemaal terug in de tweede helft. Roda had heel veel moeite openingen te vinden maar uit een van die spaarzame keren werd Absalem gevloerd en Alberg benutte de strafschop.

In het laatste kwartier Roda nadrukkelijker op zoek naar de winst en nog 1 grote kans maar die ging net naast.
 

De Wolf

Well-known member
Den Bosch - Almere gaat niet door omdat de selectie van Den Bosch in quarantaine zit.
 
Bovenaan