KKD Speelronde 5

JMD

Well-known member
Zie nu pas de 4-4 van NEC - Jong PSV, de scheids staat al met zijn fluitje in de mond om af te blazen, maar laat alleen die NEC-er nog schieten...Die schiet de 4-4 binnen.

Vergelijkbaar met de 1-1 (Au...) van Feyenoord tegen PSV in de 1/4 finale UC 2002, toen Poll klaar stond om af te blazen (wat hij had gedaan (gaf hij later aan) als Heintze die bal had weggerost), maar Heintze wilde dribbelen, verspeelde de bal en de rest is history.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta haalt door een prima start tegen FC Den Bosch de drie punten binnen. LV9 en Mo Rayhi maakten de goals.
 

Batigoal

Well-known member
De selectie van Sparta zit dan ook prima in elkaar. NEC valt me ook alleszins mee. Nu al een mooi seizoen hoor in de Keuken Kampioen Divisie (sorry, ik wilde het eens voluit schrijven).
 

Bernardo

Well-known member
Tot nu toe gaat eigenlijk ook alles wel zo'n beetje als verwacht. De ploegen die je verwacht in de top 8 staan er ook, alleen Oss staat er mijn inziens verrassend tussen. Kan een mooi en spannend jaar worden.
 

Joost

Well-known member
Tot nu toe gaat eigenlijk ook alles wel zo'n beetje als verwacht. De ploegen die je verwacht in de top 8 staan er ook, alleen Oss staat er mijn inziens verrassend tussen. Kan een mooi en spannend jaar worden.

Oss is de jaarlijkse surprise.

Weinig echte verrassingen verder al is het niveau van de tegenstand tot nu toe behoorlijk wisselend geweest. Niets ten nadele van Go Ahead maar die hebben toch echt een makkelijker programma gehad dan bijvoorbeeld Twente of Roda.
 

Bernardo

Well-known member
Zeker. Al zegt dat in de Eerste Divisie ook niet zoveel, over het algemeen word je kampioen tegen de kleintjes
 

almere036

Member
Oss begint elk jaar goed, maar zakt vervolgens af naar plek 15. Gekke club.

Roda speelt matig, maar is enorm effectief. Zie die nog wel een hoop punten morsen als het ff niet loopt.
Bij Almere ook al een paar ontevreden spelers vanwege de brede selectie, kan ook een ploeg gaan opbreken.
 

Joost

Well-known member
Oss begint elk jaar goed, maar zakt vervolgens af naar plek 15. Gekke club.

Roda speelt matig, maar is enorm effectief. Zie die nog wel een hoop punten morsen als het ff niet loopt.
Bij Almere ook al een paar ontevreden spelers vanwege de brede selectie, kan ook een ploeg gaan opbreken.

Wij zijn ook geen kampioenskandidaat, top 5 mag wel de doelstelling zijn. Juist onze beste wedstrijd, tegen NEC, werd verloren. Maar inderdaad, bij Almere waren we erg effectief en tegen RKC ook redelijk.

Vanwege zijn doelpunt is Henkie Dijkhuizen zelfs in het elftal van de week gekozen :eek:mg:
 
Bovenaan