RKC is nog geen KKDEn Kramer met weer een smerige gore overtreding.
Vier wedstrijden, 1 doelpunt gemaakt en op weg naar de derde nederlaag op rij. Je kunt een moeizame start hebben maar dit is wel echt next level slecht starten. Mag toch niet met deze selectie? Okay, het is geen absolute topploeg (al moet je hier wel minimaal top 8 mee kunnen spelen), maar dit kan toch niet?
Vier wedstrijden, 1 doelpunt gemaakt en op weg naar de derde nederlaag op rij. Je kunt een moeizame start hebben maar dit is wel echt next level slecht starten. Mag toch niet met deze selectie? Okay, het is geen absolute topploeg (al moet je hier wel minimaal top 8 mee kunnen spelen), maar dit kan toch niet?
Ze spelen misschien nog niet geweldig maar op basis van de kansen hadden ze zowel zondag als vandaag moeten winnen.
Niks.Wat is er veranderd in een week?
Hadden ze ook. Maar doen ze niet. En nu ook niet. Mag niet gebeuren. Verandert weinig aan wat ik vorige week zei toch?Ik begreep vorige week nog van jou dat Cambuur de vorige twee wedstrijden gewoon had moeten winnen.
0-5 nuADO - Excelsior 0-4 al
Niks.
Hadden ze ook. Maar doen ze niet. En nu ook niet. Mag niet gebeuren. Verandert weinig aan wat ik vorige week zei toch?