KKD Speelronde 4

Blijft FC Volendam na dit weekend een nulnummer?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, een punt

    Stemmen: 1 20,0%
  • Nee, drie punten

    Stemmen: 4 80,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 30 augustus
Vitesse-FC Eindhoven
Telstar-Jong AZ
MVV-Jong PSV
Jong FC Utrecht-FC Emmen
Jong Ajax-FC Den Bosch
Helmond Sport-VVV
FC Dordrecht-SC Cambuur
ADO Den Haag-Excelsior

Zaterdag 31 augustus
FC Volendam-TOP Oss

Zondag 1 september
Roda JC-de Graafschap
 

erka

Well-known member
Mislukte Panenka van Eindhoven die er toch ingaat.

Vermakelijk avondje wel
 

Abubakari

Well-known member
Vier wedstrijden, 1 doelpunt gemaakt en op weg naar de derde nederlaag op rij. Je kunt een moeizame start hebben maar dit is wel echt next level slecht starten. Mag toch niet met deze selectie? Okay, het is geen absolute topploeg (al moet je hier wel minimaal top 8 mee kunnen spelen), maar dit kan toch niet?
 

erka

Well-known member
Vier wedstrijden, 1 doelpunt gemaakt en op weg naar de derde nederlaag op rij. Je kunt een moeizame start hebben maar dit is wel echt next level slecht starten. Mag toch niet met deze selectie? Okay, het is geen absolute topploeg (al moet je hier wel minimaal top 8 mee kunnen spelen), maar dit kan toch niet?

Wat is er veranderd in een week? Ik begreep vorige week nog van jou dat Cambuur de vorige twee wedstrijden gewoon had moeten winnen.

Ze spelen misschien nog niet geweldig maar op basis van de kansen hadden ze zowel zondag als vandaag moeten winnen.
 

Bernardo

Well-known member
Vandaag is wel echt weer door de ondergrens hoor, geen kans gecreëerd. Compleet anders dan tegen Helmond en Oss. Ik weet het ook even niet meer.
 

erka

Well-known member
Niks.

Hadden ze ook. Maar doen ze niet. En nu ook niet. Mag niet gebeuren. Verandert weinig aan wat ik vorige week zei toch?

Nou ja, dat klonk meer als "kan gebeuren maar we spelen wel oke". Terwijl dit is toch wel next level slecht starten, is niet meer 'kan gebeuren'..
Ik hoop dat het beter gaat maar er staat weinig kwaliteit.

ADO-Excelsior ook wel opzienbarend zeg.
 

JMD

Well-known member
Telstar - Jong AZ was niet om aan te gluren... Moet een van de slechtste duels geweest zijn die ik de afgelopen 10 jaar bezocht heb...
 
Bovenaan