KKD: Speelronde 4

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zijn weer los!

De Graafschap staat alweer achter. Dramatische seizoenstart.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik erger me weer aan Koert Westerman. Wat een slechte commentator is dat toch.
 

Jef400

Well-known member
Samen met Teun de Boer en Sjors Blaauw vind ik ze minder dan dat ik dat zou doen. Ook veel feitelijke fouten wat ik kwalijk vind
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Samen met Teun de Boer en Sjors Blaauw vind ik ze minder dan dat ik dat zou doen. Ook veel feitelijke fouten wat ik kwalijk vind
Bij Westerman erger ik me vooral aan het feit dat hij enthousiasme acteert, terwijl hij een heel slechte acteur is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Samen met Teun de Boer en Sjors Blaauw vind ik ze minder dan dat ik dat zou doen. Ook veel feitelijke fouten wat ik kwalijk vind

En Sjors Blaauw zijn ze heel erg aan het pushen bij ESPN. Schuift tegenwoordig ook aan bij Voetbalpraat…
 

Jef400

Well-known member
Bij Westerman erger ik me vooral aan het feit dat hij enthousiasme acteert, terwijl hij een heel slechte acteur is.
De neppigheid straalt er vanaf ja.
En Sjors Blaauw zijn ze heel erg aan het pushen bij ESPN. Schuift tegenwoordig ook aan bij Voetbalpraat…
Ze zullen daar iets zien wat ik niet zie, of andersom. Alwel het zal wel, zij hebben die verantwoordelijkheid, niet ik.
 

Joost

Well-known member
Roda had een sterke start maar na een omzetting is NAC iets sterker. Al is de kansenverhouding gelijk.
 

zwammy

Well-known member
Degelijke pot. Meteen druk zetten, kon Roda niet veel mee. Ook nog 3 tientjes met de toto gewonnen. Had NAC winst met handicap 1 dus de 1 3 was erg lekker
 

Mommiej

Well-known member
PEC een zeer gelukkige 3 punt, het is dat de weinige kansen die ze kregen vanavond er zo goed als allemaal in gingen en Jong PSV vizier niet op scherp had, die hebben alleen laatste 5 minuten al 4x vrijstaand in de 16 kans gehad op de 4-3. Maar als je slechte wedstrijden ook gaat winnen dan....
 

JMD

Well-known member
Ik dacht 4 weken terug ergens gelezen te hebben dat Helmond SPort eredivisie wilde gaan spelen? Dat werd later dan iets afgezwakt naar 'over een paar jaar', maar dit jaar wel linkerrijtje... Dan is dit wel een slechte start.
Of is dat Helmond Sport gewoon ook dit jaar diep rechterrijtjemateriaal?
 

De Groene Scout

Well-known member
De Graafschap staat alweer achter. Dramatische seizoenstart.

Ik had nog 20 gratis kaartjes hiervoor voor 15 kids en 5 begeleiders, omdat we convenant club zijn.
Ik raakte ze niet kwijt; zijn dus maar niet gegaan. Ik denk dat ik er achteraf blij om moet zijn.
 

Maasveld

Well-known member
9 uit 12, dat zijn er toch 5 a 7 meer dan ik op voorhand had gedacht met dit programma. Uitstekende start derhalve. Komend week Jong Utrecht thuis. Vorig seizoen ik geloof 1 punt uit de 8 wedstrijden tegen de Jong-teams, dus dat zal wel petatte raape worden.
 

zwammy

Well-known member
Hier ook, heel bijzonder. En 1 pot die je gewoon had moeten winnen die je verliest. Als ze zo blijven spelen ben ik al heel tevreden, we weten dat het een opbouw jaar is om alles binnen de club op orde te zetten maar gisteren was voor de eerste keer in jaren weer geniete van een echt NAC elftal. Rooie Jort voorop.
 
Bovenaan