Fregge
Well-known member
Moest vanavond bier drinken bij de buurman en dus net even teletekst gelezen; maar kan iemand die 8-0 verklaren.
Rode kaart in de eerste helft bij een al 3-0 achterstand.
Moest vanavond bier drinken bij de buurman en dus net even teletekst gelezen; maar kan iemand die 8-0 verklaren.
Zonder die rode kaart was het nog steeds 4-0 bij rust geweest en was de 8-0 eindstand ook geen onmogelijkheid. Gewoon een wanprestatie van Almere, terwijl Jong Ajax goed speelde.Rode kaart in de eerste helft bij een al 3-0 achterstand.
Op verzoek van de clubs, zodat de uitsupporters die de langste reistijd hebben niet al om 18.30 bij de wedstrijd hoeven te zijn.
Die keeper van Almere City zag er echt heul slecht uit.
Die stond toch ook onder de lat bij de Graafschap toen ze in de Arena met 8-0 verloren?
Ik denk dat in deze ranglijst vv Leeuwarden ook bij Cambuur is meegeteld.Ik dacht dat Eindhoven 1e stond op de eeuwige ranglijst? In de VI seizoengids heeft FC Eindhoven 2514 punten uit 1988 wedstrijden terwijl SC Cambuur 2362 punten heeft uit 1626 wedstrijden. Dan hebben we het over de ranglijst waarvan dit seizoen niet opgenomen is.
Ik dacht dat Eindhoven 1e stond op de eeuwige ranglijst? In de VI seizoengids heeft FC Eindhoven 2514 punten uit 1988 wedstrijden terwijl SC Cambuur 2362 punten heeft uit 1626 wedstrijden. Dan hebben we het over de ranglijst waarvan dit seizoen niet opgenomen is.
Ik heb ook de resultaten van 1957-1962 onder de naam Leeuwarden meegeteld. Ik ga er vanuit dat er in 1964 alleen een naamswijziging van Leeuwarden in Cambuur is geweest.