Soms zakt Roda dit seizoen compleet door de ondergrens. Vandaag is zo’n dag.Den Bosch 4-0 tegen Roda
Soms zakt Roda dit seizoen compleet door de ondergrens. Vandaag is zo’n dag.Den Bosch 4-0 tegen Roda
Lijkt mij wel en terecht. Waren nu ook supporters van Cambuur in Alkmaar met vuurwerkSpeelt Jong AZ in het stadion omdat ze bang waren dat Cambuursupporters kwamen kijken bij het complex van Jong AZ als men daar zou spelen?
Mij ook ja.Lijkt mij wel en terecht. Waren nu ook supporters van Cambuur in Alkmaar met vuurwerk
En bijna 1-2Graafschap 1-1!
Hopelijk de trainer niet.
Natuurlijk begrijp ik er niets van. Het jammerlijke is dat er op dit forum ook niemand is die het kan uitleggen.Zie dat je nog niet veel van NAC begrijpt, maakt ook niet uit, van mij mag Steijn vandaag nog opflikkeren, wat iemand anders er van vindt moeten zij weten.
Het is niet zo heel moeilijk. Het is er al jaren een organisatorische puinhoop en de supporters willen graag dat dat zo blijft.Natuurlijk begrijp ik er niets van. Het jammerlijke is dat er op dit forum ook niemand is die het kan uitleggen.
Dit is diep door de ondergrens, met 7-0 verliezen bij de nummer laatst...Soms zakt Roda dit seizoen compleet door de ondergrens. Vandaag is zo’n dag.