KKD Speelronde 35

JMD

Well-known member
Speelt Jong AZ in het stadion omdat ze bang waren dat Cambuursupporters kwamen kijken bij het complex van Jong AZ als men daar zou spelen?
 

Bernardo

Well-known member
Speelt Jong AZ in het stadion omdat ze bang waren dat Cambuursupporters kwamen kijken bij het complex van Jong AZ als men daar zou spelen?
Lijkt mij wel en terecht. Waren nu ook supporters van Cambuur in Alkmaar met vuurwerk
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Zie dat je nog niet veel van NAC begrijpt, maakt ook niet uit, van mij mag Steijn vandaag nog opflikkeren, wat iemand anders er van vindt moeten zij weten.
Natuurlijk begrijp ik er niets van. Het jammerlijke is dat er op dit forum ook niemand is die het kan uitleggen.
 

Maasveld

Well-known member
Natuurlijk begrijp ik er niets van. Het jammerlijke is dat er op dit forum ook niemand is die het kan uitleggen.
Het is niet zo heel moeilijk. Het is er al jaren een organisatorische puinhoop en de supporters willen graag dat dat zo blijft.
 

Joost

Well-known member
Het is niet eens zo dat Roda weggetikt wordt, Den Bosch scoort 7 keer in de omschakeling. Iedere keer als die de bal naar voren spelen is het levensgevaarlijk.

Marzo heeft een paar jaar basis Eredivisie achter z’n naam maar vandaag staat z’n lamme tweelingbroer op de back.
 

JMD

Well-known member
En zoals Almere in de heenwedstrijd in blessuretijd een belangrijke goal maakte tegen De Graafschap doen de Superboeren dat nu, 2-2. Voor Cambuur niet van belang, maar voor De Graafschap wel. Als die verloren hadden en volgende week moeten ze naar Cambuur dan had het zomaar gelijk kunnen staan na de volgende speelronde.
 
Bovenaan