KKD Speelronde 33

Welke Brabantse wedstrijd wordt het leukst?

  • NAC-Willem II natuurlijk

    Stemmen: 1 20,0%
  • Uiteraard FC Den Bosch-Helmond Sport

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen van beiden, allebei zaadpotten

    Stemmen: 4 80,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Terecht gestaakt. Het moet een keer zijn afgelopen met het gedrag van het schorriemorrie. Keihard aanpakken en straffen. Aan de andere kant mogen de Willem II-ers ook worden aangepakt vanwege het juichen voor het vak van de NAC-ers en het uitlokken van een reactie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag dus al direct willekeur bij de scheidsrechters.
Bij NAC wordt definitief gestaakt na drie bekertjes bier
Bij Den Bosch wordt er niet gestaakt na 40 bekers, maar besluit de scheids maar voor het einde te fluiten.
 

erka

Well-known member
Vandaag dus al direct willekeur bij de scheidsrechters.
Bij NAC wordt definitief gestaakt na drie bekertjes bier
Bij Den Bosch wordt er niet gestaakt na 40 bekers, maar besluit de scheids maar voor het einde te fluiten.

Ja, dat kon je verwachten. In één lijn fluiten heeft ons nationale fluitcorps in ruim 65 jaar Eredivisie nog nooit gekund.
 

JMD

Well-known member
Aan de andere kant mogen de Willem II-ers ook worden aangepakt vanwege het juichen voor het vak van de NAC-ers en het uitlokken van een reactie.
Sorry maar dit slaat dus nergens op. Als uitploeg speel je in een stadion waar >90% voor de tegenstander is, bij NAC zitten de uitsupporters ergens hoog in het stadion verborgen, dus waar je ook juicht, je juicht voor een vak met NAC-ers. Die supporters hebben zich te gedragen, als je er niet tegenkan dat een tegenstander tegen je cluppie scoort en dan juicht dan moet je dringend naar de psychiater.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valt me eigenlijk nog meer dat er slechts twee wedstrijden zijn die voortijdig zijn beëindigd vanavond. Dat gaan er de komende weken nog een stuk meer worden als de KNVB dit beleid blijft handhaven. Wat dat betreft ben ik nu opeens wel heel blij dat Feyenoord eieren voor z'n geld heeft gekozen en de rest van het seizoen met netten rondom het hele veld speelt.
 

JMD

Well-known member
Valt me eigenlijk nog meer dat er slechts twee wedstrijden zijn die voortijdig zijn beëindigd vanavond. Dat gaan er de komende weken nog een stuk meer worden als de KNVB dit beleid blijft handhaven. Wat dat betreft ben ik nu opeens wel heel blij dat Feyenoord eieren voor z'n geld heeft gekozen en de rest van het seizoen met netten rondom het hele stadion speelt.
Rondom het veld mag ik toch hopen??? ;)
 

gevegt

Well-known member
Valt me eigenlijk nog meer dat er slechts twee wedstrijden zijn die voortijdig zijn beëindigd vanavond. Dat gaan er de komende weken nog een stuk meer worden als de KNVB dit beleid blijft handhaven. Wat dat betreft ben ik nu opeens wel heel blij dat Feyenoord eieren voor z'n geld heeft gekozen en de rest van het seizoen met netten rondom het hele veld speelt.
Wat opzich natuurlijk ook een zwakte bod is.
 
Bovenaan