KKD Speelronde 32

Gaat PEC Zwolle vanavond promotie definitief maken?

  • Ja natuurlijk

    Stemmen: 1 50,0%
  • Nee ze moeten geduld hebben

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 7 april
Telstar-Jong Ajax
Roda JC-ADO Den Haag
NAC-FC Den Bosch
Helmond Sport-MVV
De Graafschap-Heracles
FC Eindhoven-PEC Zwolle
FC Dordrecht-Jong PSV
Almere City-Jong AZ

Zondag 9 april
Willem II-VVV

Maandag 10 april
Jong FC Utrecht-TOP Oss
 

zwammy

Well-known member
Vanavond eindelijk weer een keer kijken, benieuwd of het live net zo slecht is als in de samenvattingen
 

zwammy

Well-known member
@zwammy Wat is dat eigenlijk voor een soap met Alex Plat?
Het is NAC he, mocht uitkijken naar een andere club, kwam niemand dus kon op een bijveld trainen en nu hebben we te weinig man en mag hij zich weer beschikbaar stellen. Snap het ook niet, hij was niet goed maar dat was niemand onder molenaar, nooit geklaagd maar er zijn hier gekke dingen gebeurt de laatste weken voor het oude bestuur werd buiten gegooid.

Den Bosch is echt de slechtste club die ik in jaren heb gezien, NAC is ermoei naar dB zeg, jezus.
 

zwammy

Well-known member
Oh, keuze van het nieuwe bestuur hoor ik zelfs, helemaal bizar aangezien ze voor de rest eigenlijk alleen maar logische keuzes maakten
 

Maasveld

Well-known member
Het is NAC he, mocht uitkijken naar een andere club, kwam niemand dus kon op een bijveld trainen en nu hebben we te weinig man en mag hij zich weer beschikbaar stellen. Snap het ook niet, hij was niet goed maar dat was niemand onder molenaar, nooit geklaagd maar er zijn hier gekke dingen gebeurt de laatste weken voor het oude bestuur werd buiten gegooid.

Den Bosch is echt de slechtste club die ik in jaren heb gezien, NAC is ermoei naar dB zeg, jezus.
Heerlijk, wie is eigenlijk de Ludo Sanders van NAC?
 

JMD

Well-known member
De graafschap lijkt de enige club die nog de top 8 kan bedreigen om de playoff plekken. Pec Zwolle verliest en kan nu ook volgende week vrijdag geen promotie afdwingen…
 

Joost

Well-known member
Roda en ADO zijn beide ongeveer even matig, dus dan krijg je best wel een amusante pot. Mocht ook wel weer eens.

Roda in 5-3-2 was tussen minuut 15 en 60 wel ontzettend slecht in staat om de voorhoede te bereiken. Maar daarna, zelfs met tien dacht ik dat we nog wel konden winnen.

Wel nog een opmerking over de scheids want die mag wel eens op spelregelcursus. Wat Vos allemaal voor wazige beslissingen nam dat heb ik zelden gezien.
 
Bovenaan