KKD Speelronde 31 & 32

Joost

Well-known member
Komende speelronde speelt Roda al op maandag, een week later staat Eagles v Almere op zaterdag.
Ik ga er dus vanuit dat maandag 26 april het restant ingehaald gaat worden.
 

Bernardo

Well-known member
Hopelijk halen ze hem zo snel mogelijk in, zal je zien promoveren wij op de avond dat die wedstrijd word ingehaald. Anti climax.
 

JMD

Well-known member
Hopelijk halen ze hem zo snel mogelijk in, zal je zien promoveren wij op de avond dat die wedstrijd word ingehaald. Anti climax.
Ik weet niet hoe het de komende weken is, maar doordat de duels verspreid over het weekend gespeeld worden moet je er sowieso rekening mee houden dat je kampioen wordt/promoveert zonder te spelen.
 

Bernardo

Well-known member
Ik weet niet hoe het de komende weken is, maar doordat de duels verspreid over het weekend gespeeld worden moet je er sowieso rekening mee houden dat je kampioen wordt/promoveert zonder te spelen.

Valt wel mee, nu niet alle wedstrijden meer live komen. In principe gewoon alles op vrijdag en eentje op maandag. Zal af en toe wel eens andere dag tussen zitten.
 

Bernardo

Well-known member
Onze cijfers over dit seizoen en vorig seizoen. Trots!

61 wedstrijden: 45 gewonnen; 7 gelijk; 9 verloren.

142 punten

159 goals voor; 52 tegen (+107)
 

Bernardo

Well-known member
Mühren Index

Jan Bruin 79
Sandor van der Heide 66
Dirk Roelfsema 63
Koko Hoekstra 61
Jos Peltzer 59
Robert Mühren 57 (+3)
Martijn Barto 56
Gerrie de Jonge 52
Willem van der Ark 52

Als Muhren zo doorgaat staat hij einde seizoen in top 3 van all-time topscorer bij Cambuur. Bizar in 2 seizoenen.
 
Bovenaan