KKD Speelronde 31 & 32

Joost

Well-known member
Een dubbel Paasprogramma!

Vrijdag
1800 Go Ahead Eagles v Roda JC
2000 MVV v FC Eindhoven
2000 FC Volendam v SC Cambuur
2000 FC Den Bosch v TOP Oss
2000 Helmond Sport v Jong AZ
2000 Excelsior v Jong PSV
2000 De Graafschap v FC Dordrecht
2000 Telstar v Jong FC Utrecht
2000 Jong Ajax v NAC
2000 Almere City v NEC

Maandag
1215 NEC v Telstar
1430 Jong FC Utrecht v De Graafschap
1430 Jong PSV v MVV
1430 TOP Oss v FC Volendam
1430 NAC v Go Ahead Eagles
1430 Helmond Sport v Jong Ajax
1430 FC Dordrecht v FC Eindhoven
1430 SC Cambuur v Excelsior
1430 Jong AZ v FC Den Bosch
1645 Roda JC v Almere City
 

Joost

Well-known member
Roda ietsje sterker in een saaie eerste helft maar bij rust nog geen goal. Echte grote kansen zijn er voor beide doelen niet geweest.
 

Joost

Well-known member
Een ietsje sterker Eagles na rust en ook een paar mogelijkheden aan beide kanten. Maar 0-0 is de logische uitslag na 90 doodsaaie minuten.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur op 0-2 voorsprong, Graafschap achter tegen Dordrecht, Almere voor tegen NEC.
 

Abubakari

Well-known member
En NAC nog op 0-0 bij Jong Ajax. Graafschap zal wel weer in de 93ste minuut de winnende maken, zo niet kunnen NAC en Almere over de Graafschap heen, ligt rechtstreekse promotie voor NAC opeens voor het grijpen.
 

Abubakari

Well-known member
Lijkt mij ook het mooist, Cambuur en NAC als rechtstreekse promovendi. Cambuur is er al zo'n beetje, nu NAC nog. Al had ik de Eagles ook wel leuk gevonden, maar die moeten het dan maar via de nacompetitie doen.
 

Joost

Well-known member
Het is volgens de statistieken niet eens onverdiend. Bizar, want tegen Roda kon Dordrecht tweemaal echt niets uithalen.
 

Batigoal

Well-known member
Het is ook wel bijzonder wat Cambuur presteert al anderhalf jaar.

Daaronder zijn er weer lekker veel punten gemorst en dus opeens is Almere City weer 2e. Wel mooi als het pas op de laatste speeldag beslist wordt wie de 2e promovendus is.
 

ALenstra

Well-known member
Helmond Sport ook goed bezig. Die konden wel eens de laatste periode pakken. In dat geval grijpt de nr.8 naast de playoffs als ik het goed heb. Tenzij Helmond Sport bij de eerste 8 eindigt.
 

Joost

Well-known member
Dat is wel mijn horrorscenario. Al is het niet alleen Helmond Sport dat kans maakt, vlak MVV zeker niet uit.

Helmond krijgt deze periode nog Volendam, Cambuur, Engels en de Graafschap uit.
 

André

Well-known member
Nac Eagles NEC zijn wel leuke clubs voor de eredivisie.
Beter dan Almere en Roda is.te.ver.weg
 

Abubakari

Well-known member
Als er één club historisch gezien in de eredivisie thuishoort is het Roda JC. En bij het kijken van hun samenvattingen maakt het ook niet veel uit hoe ver het reizen is, dus Roda terug in de eredivisie zou ik ook prima vinden.
 
Bovenaan