Ik zou echt heel verbaasd zijn, wij zijn echt heel erg slecht hoor.Nee joh, we spelen thuis.
Ik zou echt heel verbaasd zijn, wij zijn echt heel erg slecht hoor.Nee joh, we spelen thuis.
Fitz Jim heeft ze nog een doelpunt cadeau gedaan anders.Ajax ook wel met een zwaar versterkt team aan de aftrap begonnen met o.a. Lucca, Conceicao en Fitte Jim in de basis.
Wij zijn dit seizoen in uitwedstrijden een stuk beter dan in thuiswedstrijden. Ik zet in op een kleine overwinning voor ons.Ik zou echt heel verbaasd zijn, wij zijn echt heel erg slecht hoor.
Lucca ook al voor de twaalfde keer in de basis gestart bij Jong Ajax. Fitz Jim vrijwel altijd en dan zou deze opleving op het conto van Conceicao moeten komen? Lijkt mij ook wat veel eer, zo'n geweldige indruk maakt die nou ook weer niet in Ajax 1. Heeft ook alleen de 0-5 gemaakt en verder geen assist.Ajax ook wel met een zwaar versterkt team aan de aftrap begonnen met o.a. Lucca, Conceicao en Fitte Jim in de basis.
Vorige week speelde Jong Ajax ook nog eens met 10 van deze 11 namen tegen Top Oss (Alleen Aertssen stond basis in plaats van Warmerdam) en werd er verloren met 1-2.Lucca ook al voor de twaalfde keer in de basis gestart bij Jong Ajax. Fitz Jim vrijwel altijd en dan zou deze opleving op het conto van Conceicao moeten komen? Lijkt mij ook wat veel eer, zo'n geweldige indruk maakt die nou ook weer niet in Ajax 1. Heeft ook alleen de 0-5 gemaakt en verder geen assist.
Volgende keer eerst even goed kijken voor je maar wat roept. Als je commentaar op de arbitrage hebt en dus ook als je het over Jong Ajax hebt. Gewoon altijd eerst maar even goed kijken dus. Komt het niveau van dit topforum niet ten goede als jij op dit level post.
Er valt vanuit roulatieoogpunt dit seizoen ook heel weinig commentaar te hebben op Jong Ajax.Vorige week speelde Jong Ajax ook nog eens met 10 van deze 11 namen tegen Top Oss (Alleen Aertssen stond basis in plaats van Warmerdam) en werd er verloren met 1-2.
Morgen speelt AZ in de Youth League thuis tegen Real Madrid. Een groot gedeelte van de reguliere spelers van Jong AZ mag daarin ook meedoen. Vandaar dat die gisteren niet speelden.Waarmee Jong AZ gisteren op de proppen kwam moet wel vraagtekens oproepen.
De basiself telde een debutant en de andere tien hadden gezamenlijk 126 optredens in betaald voetbal achter hun naam.
Je moet als club ook gewoon weigeren om op maandag tegen Jong Ajax te spelen. Ik zag op twitter dat ze gemiddeld 1,6 punten halen op de maandag en slechts 0,7 op de overige dagen.Ajax ook wel met een zwaar versterkt team aan de aftrap begonnen met o.a. Lucca, Conceicao en Fitte Jim in de basis.
Morgen speelt AZ in de Youth League thuis tegen Real Madrid. Een groot gedeelte van de reguliere spelers van Jong AZ mag daarin ook meedoen. Vandaar dat die gisteren niet speelden.
Over een heel seizoen genomen is de invloed van Lucca en Conceicao toch wel heel opmerkelijk.Vorige week speelde Jong Ajax ook nog eens met 10 van deze 11 namen tegen Top Oss (Alleen Aertssen stond basis in plaats van Warmerdam) en werd er verloren met 1-2.
Vorige week speelde Jong Ajax ook nog eens met 10 van deze 11 namen tegen Top Oss (Alleen Aertssen stond basis in plaats van Warmerdam) en werd er verloren met 1-2.Je moet als club ook gewoon weigeren om op maandag tegen Jong Ajax te spelen. Ik zag op twitter dat ze gemiddeld 1,6 punten halen op de maandag en slechts 0,7 op de overige dagen.