KKD Speelronde 27

Wie staat 2e na deze speeldag

  • ADO

    Stemmen: 1 33,3%
  • Roda JC

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 23 februari
FC Emmen-SC Cambuur
Willem II-Roda JC
VVV-Eindhoven
De Graafschap-FC Den Bosch
FC Groningen-Helmond Sport
ADO Den Haag-MVV

Maandag 26 februari
Jong FC Utrecht-TOP Oss
Jong PSV-FC Dordrecht
Jong AZ-NAC
Jong Ajax-Telstar
 

Joost

Well-known member
Bij Roda mist Koglin al een aantal weken vanwege een schaambeenblessure en die zal nog niet direct snel terug zijn. Maar daarnaast zijn ook Didden en Bijleveld geblesseerd. We missen dus 75% van onze achterhoede.

Toch acht ik ons niet kansloos vanavond want we kunnen heel prima voetballen en waren eerder dit seizoen ook beter dan Willem II maar de bal wilde er simpelweg niet in.

Ik heb er ook zin in want zoonlief mag meelopen in de line up!
 

Joost

Well-known member
Zelf uit naar Willem II in bloedvorm en de naaste achtervolgers een op papier te winnen wedstrijd.

Ik ging er dus vanuit dat we om 22:00 3e zouden zijn met tien punten achterstand op Willem II, 2 achter ADO en Groningen op 3 punten met een wedstrijd minder. Het werd net wat anders 😂

Roda kwam wel op voorsprong maar tot aan de 2-1 was er weinig om positief over te zijn, Willem II denderde er overheen. Na de 2-1 trokken. De Tilburgers zich terug. Roda kwam wat beter in het duel maar had wel mazzel dat vlak voor rust de 3-1 niet valt. Na rust wilde Willem II helemaal niet meer en dat was echt de slechtste tactiek die ze hadden kunnen kiezen.
 

Abubakari

Well-known member
Het verbaasde me ook niet dat Remco Balk weer op de bon geslingerd werd. Had ook rood kunnen zijn. Hoe gaan ze die bij Cambuur ooit in de pas krijgen?
Elfde gele kaart, voor een aanvaller. Om te beginnen een stuk tape op zijn mond plakken denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

ALenstra

Well-known member
Die gelijkmaker van ADO, had die goedgekeurd moeten worden? Ging wel een overtreding op doelman aan vooraf?
 
Bovenaan