KKD Speelronde 27

De Groene Scout

Well-known member
Jelle van der Heijden moet er met 2x geel vanaf. Nog even volhouden.
Sparta en Den Bosch staan beide ook op gelijke hoogte kort voor tijd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Roda - Twente eindigt in 1-1.
Sparta wist kort voor tijd via Dervisoglu nog met 2-1 te winnen en loopt dus 2 punten in.
den Bosch verspeelde opnieuw punten; bij jong Ajax werd het 2-2.
Go Ahead Eagles won thuis met 2-0 van MVV, dat daardoor niet de koppositie in de 3e periode overnam
 

Joost

Well-known member
aanraking van Drommel, gevolgd door mooi uitgevoerd toneelstukje.

Aanraking? Hij duwt m vol in de rug, misschien was dat op TV niet goed zichtbaar. Daar zat geen toneel bij.

Drommel ontsnapt twee minuten later wel aan zijn tweede geel.
 

Joost

Well-known member
aanraking van Drommel, gevolgd door mooi uitgevoerd toneelstukje.

Op de tv beelden is het totaal niet te zien, jammer dat er geen camera achter het doel is. De scheidsrechter echter wel perfect opgesteld en vanaf de tribune was het ook heel duidelijk. De aanvaller loopt wat te irriteren en gaat voor Drommel staan en die geeft m daarna toch een beuk in z?n rug.
 

Unregistere

Well-known member
Elke week twee punten inlopen en Sparta is kampioen.

En elke week een goal van Dervisoglu, zou ook leuk zijn! :duim:

FC Dordrecht was gematigd tevreden na de 2-2 tegen NEC. Kregen kort voor tijd een goede kans om naar 3-1 te counteren, maar dat speelden ze slecht uit. En daarna maakten de mannen uit Nijmegen dus nog gelijk.

Crysencio Summerville is tot nu toe wel een enorme versterking voor de Dordtenaren. Zijn strafperiode aan de Krommedijk pakt voor hen erg goed uit.
 

Jacco

Well-known member
Ja klopt, was weinig te zien op tv, maar ik geloof je als je zegt dat er echt wat gebeurde. Tevreden over de uitslag Joost? Ik op zich wel, na een reeks van 9 overwinningen kan een 1-1 bij Roda best.
Had get gevoel dat de wedstrijd aan het eind steeds meer richting de kant van Twente opging.
 

Joost

Well-known member
Ja klopt, was weinig te zien op tv, maar ik geloof je als je zegt dat er echt wat gebeurde. Tevreden over de uitslag Joost? Ik op zich wel, na een reeks van 9 overwinningen kan een 1-1 bij Roda best.
Had get gevoel dat de wedstrijd aan het eind steeds meer richting de kant van Twente opging.

Ik was vooraf blij met een punt dus nog steeds wel. De eerste helft bakten ze er allebei weinig van op 1 goede aanval van Roda na.
De tweede helft was voor de neutrale kijker wel de moeite waard. Roda begon wat beter maar na een wissel van Pusic ging het plotseling lopen bij Twente. Roda was even helemaal de draad kwijt en dat luidde ook de gelijkmaker in. Ven Velzen speelt een onbegrijpelijk terugspeelbal, Novakovich trapt matig uit, Verburgh laat zn man lopen en Jensen reageert te laat. Wel erg knap ingeschoten.

Daarna was ik even bang dat Twente er overheen ging lopen maar na het inbrengen van Loshaj stabiliseerde het weer. Kansen bleven er aan beide kanten waarbij Engels vanaf elf meter de grootste had. Echt profiteren van de man meer deed Roda niet echt maar dat kwam ook door Manschot die in de laatste vijf minuten bedacht om Twente bij iedere bal naar voren van Roda maar een vrije trap te geven.

Kers op de taart was nog het debuut van Fons Flapper.

Ik denk dat geen van de twee ploegen ontevreden was.
 

almere036

Member
Wie staat er in de spits en neemt de strafschoppen als Vossebelt er niet is ?

Stijn Meijer krijgt het vertrouwen tegenwoordig. Men denkt dat hij over 1 of 2 seizoenen voor flink wat centen verkocht kan worden. Moet nog wel een hoop stappen maken.
En goeie vraag. Ik denk Loen of Meijer.

Vrij eenvoudige overwinning op EHV. Amper een kans weggegeven. Vrijdag een belangrijke pot uit bij MVV, benieuwd of we kunnen stunten daar tegen de ploeg in vorm.
 
Bovenaan