KKD Speelronde 26

Joost

Well-known member
Programma;

Vrijdag
Almere v Cambuur
NEC v Helmond Sport
De Graafschap v Roda JC
Excelsior v Jong AZ
TOP Oss v Dordrecht
Den Bosch v Jong Utrecht
Eindhoven v Jong PSV
Volendam v Telstar

Zaterdag
MVV v Go Ahead Eagles

Maandag
Jong Ajax v NAC
 

Joost

Well-known member
Roda vanavond met een gewijzigde basis.

Novakovic eindelijk in doel. Werker en Jensen centraal en Souren in de basis in plaats van Romario. Onze backs blijven wel heel zwak.
 

Unregistere

Well-known member
Ook Harry van den Ham heeft gelijk zijn stempel gedrukt op FC Dordrecht. Basisplaatsen voor Smeulers, Hogesteger en Montsma.

En nog 0-1 voor ook, uitgerekend voor Gravenberch (ex-TOP Oss)!
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Doen we zeker, cruciale overwinning
​​​
6 punten los met veel beter doelsaldo dus eigenlijk 7. We hebben nu nog 7 thuis en 5 uit. Programma van Volendam is echt veruit het zwaarst van de top 3.

Nu 2 thuiswedstrijden, knallen!!
 

Unregistere

Well-known member
Mooie rentree voor Van den Ham bij FC Dordrecht hoor. Een keurige 1-3 zege bij TOP Oss, een oud-werkgever van Harry. Met gewoon twee goals van Gravenberch.
 

Bernardo

Well-known member
Dat Roda, ongelofelijk wat slecht. Als wij wat scherper voor de goal zijn word het minstens 7-0.
 

Unregistere

Well-known member
Toeschouwersrecord gesneuveld in Leeuwarden? Volgens Teletekst wel!

ERUxS2_XsAAC-w8.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Mulder liet even zien dat ie een uitstekende leidsman is.

Zijn uitleg was prima inderdaad, maar ik ben het niet met hem eens dat er niks aan de hand was bij dat luchtduel. Het bloed gutste uit de neus van de NEC'er; volgens mij was daar echt wel een elleboog bij betrokken. Had Mulder trouwens pratend heel anders verwacht. Zo'n zachte en hoge stem bij zo'n macho in het veld.

Bij Helmond Sport-Jong Ajax werd trouwens even een 100% rode kaart gemist. Jong Ajax won wel en dat met de jongste ploeg ooit. Veelbelovend talent Youri Regeer (16) maakte zijn debuut.
 

Bernardo

Well-known member
Ohja en Hoedemakers. Ben benieuwd welke subtop club hem gaat ophalen in de zomer. Wat een goede speler is dat geworden zeg, die word alleen nog maar beter. Gaan we mooi wat geld aan verdienen.
 

Unregistere

Well-known member
Zijn uitleg was prima inderdaad, maar ik ben het niet met hem eens dat er niks aan de hand was bij dat luchtduel. Het bloed gutste uit de neus van de NEC'er; volgens mij was daar echt wel een elleboog bij betrokken. Had Mulder trouwens pratend heel anders verwacht. Zo'n zachte en hoge stem bij zo'n macho in het veld.

Dramatische scheids ook hoor. Had John van den Brom helemaal gelijk in. Zou net als zijn broertje een transfer naar Duitsland moeten overwegen. :heinz:
 
Bovenaan