KKD Speelronde 26

De Groene Scout

Well-known member
Het zit wel heel erg mee dit seizoen.
Goedkope pingel en 1-0 winst.
Den Bosch verliest weer, die staan inmiddels op 11 punten.

Ik zeg plop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Cambuur zette zichzelf weer heerlijk op de kaart vandaag.

#comateuzereus
 

Joost

Well-known member
Ik heb een prima avond gehad op de Herdgang. We staan er volgens mij wel goed op als Rodasupporters want we hebben eigenlijk altijd vrij vervoer dit seizoen, op MVV uit na maar dat is vrij logisch. Ook naar plaatsen als Oss en Den Bosch mochten we zonder restricties en uiteraard ook vanavond naar Jong PSV. Dat zorgt er ook voor dat er geen overspannen gedoe is rond de uitvakken, in Oss was het ook allemaal heel relaxed net als vanavond. De eerste 25 auto's mochten bij het uitvakje parkeren, de anderen moesten 50 meter verderop op de reguliere parkeerplaats staan. Vriendelijke mensen van PSV want twee vrienden die uit Eindhoven kwamen mochten met hun kaartje voor het thuisvak ook gewoon in het uitvakje zitten. Als het geen verplichting was geweest dan had er zelfs helemaal geen segregatie geweest denk ik.

Ze zijn aan het verbouwen op de Herdgang en dat lijkt fraai te worden bij het hoofdgebouw. Verder staan er vier rijen onoverdekte zitplaatsen langs de andere lange zijde en een klein uitvakje. Dat laatste staan letterlijk op de parkeerplaats en de enige scheiding met het veld is een heg. Alsof je op een amateurcomplex speelt en dat heeft ook zo'n positieve invloed op de gemoedelijke sfeer.

In eigen huis had Roda zich nogal geblameerd tegen Jong PSV door met 1 man meer en 2-0 voor alsnog te verliezen en met een man minder te eindigen. Jong PSV is gegroeid sinds die tijd en staat een plakje hoger. Dat die jongelingen kunnen voetballen bleek wel in de eerste helft. Roda kwam nauwelijks aan de bal en Jong PSV liet 'm lekker rondgaan. Maar echt doelgericht was dat niet want keeper Novakovich kreeg welgeteld 1 doelpoging voor zijn kiezen en dat was een vangbal. Voetballend kwam Roda dus tekort maar vlak voor rust kregen we pardoes een strafschop; 0-1. Na de pauze viel Ihattaran in en die schoot na 4 minuten de bal maar in de kruising. Roda kwam daarna wel meer aan het voetballen toe maar weer sloeg Jong PSV toe, ditmaal de assist van Ihattaran.

Roda gaf echter niet op en begon de laatste twintig minuten zowaar goed te voetballen, dat leverde een schietkans voor Engels en een kopkans voor Jensen op, en een hoop dreiging. Maar het leek niet te lukken totdat bij de allerlaatste kans Roda een hoekschop kreeg. Uit een heerlijke scrimmage scoorde Jensen nog 2-2. PSV mocht enkel nog aftrappen en toen was het klaar.

Bijzonder detail is nog dat ik vanavond meer mensen op de tribune telde dan bij TOP Oss v Roda eerder dit seizoen...
 

Bernardo

Well-known member
Wat een trieste selectie + TS. Ga je thuis tegen Dordrecht 442 spelen, of bijna zelfs 451. Dan snap je er als trainer helemaal niks van. Slechtste wedstrijd die ik in jaren heb gezien en Dordrecht was ook slecht, maar zij probeerden tenminste nog te voetballen en er wat van te maken. Verdiende overwinning voor hun.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een trieste selectie + TS. Ga je thuis tegen Dordrecht 442 spelen, of bijna zelfs 451. Dan snap je er als trainer helemaal niks van. Slechtste wedstrijd die ik in jaren heb gezien en Dordrecht was ook slecht, maar zij probeerden tenminste nog te voetballen en er wat van te maken. Verdiende overwinning voor hun.

Trieste supporters bedoel je ook toch?

Dan spoor je toch niet als je daar aan die boarding gaat staan en tot drie keer toe allerlei troep het veld in smijt? Of moeten we dat allemaal normaal vinden?
 

Maasveld

Well-known member
Trieste supporters bedoel je ook toch?

Dan spoor je toch niet als je daar aan die boarding gaat staan en tot drie keer toe allerlei troep het veld in smijt? Of moeten we dat allemaal normaal vinden?
Voor Cambuur-begrippen is dat redelijk normaal toch?
 

Bernardo

Well-known member
Heb wel erger gezien ja. Dom en niet handig, denk wel dat de scheids het ook wel anders had kunnen oplossen maar dat is mijn mening.

Past wel mooi in dit waardeloze seizoen. Wachten tot de bom echt barst.
 

Unregistere

Well-known member
Lekkere zege van Sparta op Go Ahead hoor, 6-1! Met vier goals van groeibriljant Halil Dervisoglu. Onbegrijpelijk eigenlijk dat die niet altijd mag starten.
 
Bovenaan