KKD speelronde 25

Unregistere

Well-known member
Ten Hag zag het allemaal vol afgrijzen aan en keerde met hoofdpijn huiswaarts.

tenhag2.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Het is net het eerste elftal. Jong Ajax heeft nog nooit gewonnen bij Jong Utrecht in de KKD. Sowieso valt het mij altijd op dat Jong Ajax juist tegen de jong elftallen regelmatig punten laat liggen. Maar goed dan hoef je er nog steeds geen 7 tegen te krijgen. Na de 1-0 stortte het volledig in. Voor die tijd had Brobbey er minimaal eentje moeten maken. Die had 3 aardige kansen in de eerste 20 minuten.
 

Atreides

Well-known member
Wat vinden volgers van Jong Ajax trouwens van de prestaties van Scherpen en Kotarski in Jong Ajax? Gaat dat een beetje lekker de laatste tijd (na de dramatische start van Scherpen) en zijn ze beter dan Varela?
 

Pascallovic

Well-known member
Laatste maanden doen Scherpen en Kotarski het prima. Vooral Scherpen heeft zich goed hersteld na een moeizame start. Probleem is dat we Varela nooit zien, dus wat ie echt kan en op welk niveau hij zit en wat dan het verschil is met Scherpen en Kotarski. Je kunt die wedstrijd tegen jong FC Utrecht als uitgangspunt nemen, maar om op basis van 1 wedstrijd vast te stellen of iemand de betere keeper is, dat is niet echt betrouwbaar. We weten in elk geval hoe Varela op een slechte dag keept.
 

Eef de Kip

Well-known member
Laten we dan maar hopen dat Varela Onana achterna gaat, die heb ik ook zat blunders zien maken in jong Ajax.
Ik heb wel de indruk dat Onana wel een betere keeper is maar laten we hopen dat ik er volledig naast zit.
 
Bovenaan