Makkie 3-0 al. Heracles ook op voorsprong.Hup PEC!
Ik durf het wel aan: jij het volgend seizoen gelukkig weer een normale avatar!Half uurtje gevoetbald om 3 punt binnen te halen, 1e half uur en laatste half uur amper in 16 jong AZ geweest, na de 4-1 zelfs wisselen naar 5-5-0 tactiek. Verder blijf ik hetzelfde zeggen als na afgelopen maandag, even kijken hoe we komende 5 wedstrijden door komen met 4 zware uitwedstrijden.
Vuile racisten!!Hup PEC!
Verbied NAC trommels en megafoons?
Dat is toch ook wel knap, een trommel en een megafoon missen bij het fouilleren.
Ik juich niet te vroeg, het is tenslotte niet zo dat PEC sprankelend speelt en tegenstanders van de mat speelt. Daarnaast verloor PEC laatste 2 seizoenen 1e divisie 20 punt in laatste 14 wedstrijden. En met ADO, MVV, Willem II en Graafschap uit in komende serie kan je zomaar ook weer richting puntverlies of 6 tot 10 aan lopen.Ik durf het wel aan: jij het volgend seizoen gelukkig weer een normale avatar!
Die 3-1 zat er wel lekker in.Heerlijk
Dachten ze vorig seizoen.Kunnen lekker op halve kracht het seizoen uitspelen, degraderen doen ze toch niet.
Al een jaar of 15. Dacht dat dat wel algemeen bekend was.Verbied NAC trommels en megafoons?
Zou wel geweldig zijn, ik heb namelijk een bloedhekel aan die motorisch gestoorde a-ritmische simpele zielen met hun 90 minuten bonke bonke bonk trommels, om over die paardenmongool bij Ajax met zijn megafoon maar te zwijgen. Wist niet eens dat je zulke megafoonidioten bij andere clubs ook hebt.
Klopt, maar toen promoveerde alleen de kampioen.... Dus de omstandigheden zijn niet dezelfde. Maar nu 15 punten voor met nog 14 duels te gaan.... (en dus geen 8 of 11)2010/11 stond het er 8 voor op RKC met nog 14 wedstrijden, promoveerde het niet want het kwam 4 punt te kort.
2011/12 stond het er 11 voor op Eindhoven en had het nog vlak voor eind competitie gelijkspel nodig tegen Eindhoven in eigen huis om kampioen te worden.
Mogen ze wmb bij Cambuur vandaag nog invoeren.Al een jaar of 15. Dacht dat dat wel algemeen bekend was.
Trommelverbod in NAC-stadion
BREDA (ANP) - Supporters van bezoekende clubs mogen in het stadion van NAC voortaan geen trommels meer meenemen. Fans van NAC hebben bij de club aangegeven zich te ergeren aan het lawaai.www.gelderlander.nl
2008, dat is al een tijd idd.
Gelukkig maar voor Heracles dat de degradatie uit de KKD nog niet is ingevoerd!Dachten ze vorig seizoen.