KKD Speelronde 24

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 10 februari
Willem II-FC Dordrecht
VVV-Heracles
PEC Zwolle-Jong AZ
NAC-De Graafschap
MVV-TOP Oss
Helmond Sport-Roda JC
FC Eindhoven-Almere City
FC Den Bosch-Jong Ajax

Mandag 13 februari
Jong FC Utrecht-Telstar
Jong PSV-ADO Den Haag
 

JMD

Well-known member
Heracles verliest, Almere wint, gat nu 5 punten, waarbij Heracles nog wel 1 duel in te halen heeft , maandag a.s. bij MVV.

Roda verliest bij Helmond Sport, waardoor ADO nu virtueel 2e staat in de periodestand achter PEC... Gekke Dickie heeft het toch wel weer voor elkaar...
 

Mommiej

Well-known member
Half uurtje gevoetbald om 3 punt binnen te halen, 1e half uur en laatste half uur amper in 16 jong AZ geweest, na de 4-1 zelfs wisselen naar 5-5-0 tactiek. Verder blijf ik hetzelfde zeggen als na afgelopen maandag, even kijken hoe we komende 5 wedstrijden door komen met 4 zware uitwedstrijden.
 

gevegt

Well-known member
Half uurtje gevoetbald om 3 punt binnen te halen, 1e half uur en laatste half uur amper in 16 jong AZ geweest, na de 4-1 zelfs wisselen naar 5-5-0 tactiek. Verder blijf ik hetzelfde zeggen als na afgelopen maandag, even kijken hoe we komende 5 wedstrijden door komen met 4 zware uitwedstrijden.
Ik durf het wel aan: jij het volgend seizoen gelukkig weer een normale avatar! (y)
 

Abubakari

Well-known member

Dat is toch ook wel knap, een trommel en een megafoon missen bij het fouilleren.
Verbied NAC trommels en megafoons?
Zou wel geweldig zijn, ik heb namelijk een bloedhekel aan die motorisch gestoorde a-ritmische simpele zielen met hun 90 minuten bonke bonke bonk trommels, om over die paardenmongool bij Ajax met zijn megafoon maar te zwijgen. Wist niet eens dat je zulke megafoonidioten bij andere clubs ook hebt.
 

Mommiej

Well-known member
Ik durf het wel aan: jij het volgend seizoen gelukkig weer een normale avatar! (y)
Ik juich niet te vroeg, het is tenslotte niet zo dat PEC sprankelend speelt en tegenstanders van de mat speelt. Daarnaast verloor PEC laatste 2 seizoenen 1e divisie 20 punt in laatste 14 wedstrijden. En met ADO, MVV, Willem II en Graafschap uit in komende serie kan je zomaar ook weer richting puntverlies of 6 tot 10 aan lopen.

2010/11 stond het er 8 voor op RKC met nog 14 wedstrijden, promoveerde het niet want het kwam 4 punt te kort.
2011/12 stond het er 11 voor op Eindhoven en had het nog vlak voor eind competitie gelijkspel nodig tegen Eindhoven in eigen huis om kampioen te worden.
 

zwammy

Well-known member
Verbied NAC trommels en megafoons?
Zou wel geweldig zijn, ik heb namelijk een bloedhekel aan die motorisch gestoorde a-ritmische simpele zielen met hun 90 minuten bonke bonke bonk trommels, om over die paardenmongool bij Ajax met zijn megafoon maar te zwijgen. Wist niet eens dat je zulke megafoonidioten bij andere clubs ook hebt.
Al een jaar of 15. Dacht dat dat wel algemeen bekend was.


2008, dat is al een tijd idd.
 

JMD

Well-known member
2010/11 stond het er 8 voor op RKC met nog 14 wedstrijden, promoveerde het niet want het kwam 4 punt te kort.
2011/12 stond het er 11 voor op Eindhoven en had het nog vlak voor eind competitie gelijkspel nodig tegen Eindhoven in eigen huis om kampioen te worden.
Klopt, maar toen promoveerde alleen de kampioen.... Dus de omstandigheden zijn niet dezelfde. Maar nu 15 punten voor met nog 14 duels te gaan.... (en dus geen 8 of 11)
 
Bovenaan