KKD Speelronde 23

Wie wint de Zuid-Limburgse derby?

  • Roda JC

    Stemmen: 3 60,0%
  • MVV

    Stemmen: 1 20,0%
  • Niemand, gelijkspel

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Ik dacht dat je na een x-aantal wedstrijden in het eerste in een seizoen niet meer terug mocht. Wetende dat Brobbey in 19 potjes van de 20 heeft meegedaan, zou ie daar toch wel aan moeten zitten.
 

zwammy

Well-known member
15 miljoen, dat is ongeveer evenveel als 18 teams bij elkaar. Maar goed, we zijn toch het afvoerputje. Gelukkig is NAC belangrijk en die competitie iets minder.
 

De Groene Scout

Well-known member
Brobbey weet niet te scoren. Het blijft 0-0 tegen Zwolle
Eindhoven opnieuw verloren; in Tilburg was Willem II te sterk en klimt het op de ranglijst en staat het inmiddels stevig tussen de ploegen die voor de nacompetitie gaan.
 

Joost

Well-known member
Ik dacht dat je na een x-aantal wedstrijden in het eerste in een seizoen niet meer terug mocht. Wetende dat Brobbey in 19 potjes van de 20 heeft meegedaan, zou ie daar toch wel aan moeten zitten.
Dat dacht ik ook maar die regels zijn geschrapt, alleen nog van toepassing in de tweede divisie. Nu telt enkel nog basis of 45+ minuten eerder in het weekend en de leeftijd.
 

JMD

Well-known member
PEC en Heracles kunnen de feestattributen wel zo ongeveer bestellen.... Spelen eigenlijk alleen nog om wie kampioen wordt, maar promotie lijkt me zo goed als zeker, zeker gezien de vorm van de achtervolgers. MVV zakt echt ver weg en moet zo meteen nog gaan vrezen dat ze compleet buiten de boot vallen.
 

Mommiej

Well-known member
Normaal gesproken wel, maar PEC wacht na Jong AZ thuis vrijdag in 5 wedstrijden (en 3,5 week tijd) ADO, MVV, Willem II en De Graafschap aan uitwedstrijden, na die serie kunnen we zien hoe het er echt voor staat met dan nog 9 wedstrijden te gaan.

ADO en MVV thuis werden verloren, Willem II tegen 10 man gelijk gespeeld en De Graafschap op 1e speeldag thuis was ook heel moeizame zege.
 
Bovenaan