Is dit niet een beetje voorbarig?Vreselijke eerste helft bij Groningen - Cambuur.
Nah, niet als je die eerste helft hebt gezien.Is dit niet een beetje voorbarig?
Onmogelijk.Het lijkt wel kkd maar is toch echt nog eredivisie
Derby Telly v AllyMisschien morgen naar Telstar-Almere. Ik werk in Haarlem tot 18u dus ben er vlakbij...
Vreselijke eerste helft bij Groningen - Cambuur.
Eerst Eef in bed doen en dan lekker uitwaaien.Misschien morgen naar Telstar-Almere. Ik werk in Haarlem tot 18u dus ben er vlakbij...
Ik ben me alvast even aan het oriënteren in dit topic, maar je was me al voor!
Mensen, nog tips? Wat zijn leuke clubs? NAC weet ik, maar verder?
Haha, mooi hoe je reageert op mijn grapje na zo'n avond. Kan ik zeer waarderen!Ik ben me alvast even aan het oriënteren in dit topic, maar je was me al voor!
Haha, mooi hoe je reageert op mijn grapje na zo'n avond. Kan ik zeer waarderen!
FC Dordrecht, maar aangezien de weg naar boven is ingeslagen zullen ze niet lang meer in de KKD spelen zeg ik er alvast bij.Ik ben me alvast even aan het oriënteren in dit topic, maar je was me al voor!
Bij Dordrecht is plek 18 natuurlijk ook al de weg naar boven dus de weg naar de top van de KKD is nog lang.FC Dordrecht, maar aangezien de weg naar boven is ingeslagen zullen ze niet lang meer in de KKD spelen zeg ik er alvast bij.
Jullie gaan kampioen worden en dan de boel kapot frauderen?Ik hoop wel dat een Emmen, RKC of Excelsior wel meegaat met Groningen want anders wordt die eredivisie erg saai.
Nieuw bestuur erka, wij worden het nieuwe Twente.
Almere City natuurlijk. In het mooie, knusse, kolkende Yanmar stadion.Ik ben me alvast even aan het oriënteren in dit topic, maar je was me al voor!
Nee zonder fraude maar met bierJullie gaan kampioen worden en dan de boel kapot frauderen?