KKD speelronde 22

Pascallovic

Well-known member
Vrijdag 17 januari:
20.00 uur: Almere City FC - De Graafschap
20.00 uur: MVV - N.E.C.
20.00 uur: FC Volendam - Jong PSV
20.00 uur: Excelsior - Telstar
20.00 uur: FC Eindhoven - Helmond Sport
20.00 uur: NAC Breda - Jong AZ
20.00 uur: TOP Oss - SC Cambuur

Zondag 19 januari:
14.30 uur: FC Den Bosch - Go Ahead Eagles

Maandag 20 januari:
20.00 uur: Jong FC Utrecht - Roda JC
20.00 uur: Jong Ajax - FC Dordrecht


Hee zwammy houdt die bal eens in je klauwen. :hsv:
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Wordt er eigenlijk alweer gevoetbald in de KKD? Heb Bernardo namelijk al een poosje niet meer gezien.
 

Forza AZ

Well-known member
Omdat een grensrechter niet dezelfde stilstaande beelden uit een perfecte hoek hebt als waar jij je oordeel mee velt.

De grensrechter hoort dicht bij de achterlijn te staan. Dan moet hij dit toch zien, want het scheelde niet een paar centimeter, maar zeker 30.
 

Abubakari

Well-known member
Zoals ik al zei voor de winterstop, het is en blijft Cambuur. Ben niet eens verrast.

Scheelt wel dat ze niet waardeloos voetballen, wat een kansen zeg. Mijn broer met Cambuur scc zei het voor de winterstop al, dat ze vaak wel heel veel kansen laten liggen.
Nou ja, snel de draad weer oppakken dan maar.
 

Bernardo

Well-known member
Scheelt wel dat ze niet waardeloos voetballen, wat een kansen zeg. Mijn broer met Cambuur scc zei het voor de winterstop al, dat ze vaak wel heel veel kansen laten liggen.
Nou ja, snel de draad weer oppakken dan maar.

Eens. Muhren had er gisteren alleen al zes moeten maken. Na de winterstop 2 wedstrijden ook al 5 goals tegen, en hoe. Allemaal persoonlijke fouten.

Alleen je moet niet te lang hierin blijven hangen. Dus hopelijk volgende week weer 3 punten.
 
Bovenaan