KKD Speelronde 2

Maasveld

Well-known member
Vrijdag 12 augustus:
20.00 uur: Almere City FC - TOP Oss
20.00 uur: De Graafschap - VVV-Venlo
20.00 uur: FC Eindhoven - Willem II
20.00 uur: Helmond Sport - Jong AZ
20.00 uur: Roda JC - Jong Ajax
20.00 uur: Telstar - PEC Zwolle

Zondag 14 augustus:
12.15 uur: ADO Den Haag - FC Den Bosch

Maandag 15 augustus:
20.00 uur: Jong FC Utrecht - Heracles Almelo
20.00 uur: Jong PSV - FC Dordrecht
20.00 uur: MVV - NAC Breda
 

Pascallovic

Well-known member
Wel knap van Pierie. Had 3 jaar geleden helemaal niks van zijn transfer verwacht, maar hij is nog 10x slechter dan ik mij kon indenken. Echt nooit meer opstellen of laten invallen bij Jong Ajax. Stuur hem naar huis en betaal hem netjes iedere maand. Ik zou hem nog niet eens de ballen laten oppompen.
 

JMD

Well-known member
Wel knap van Pierie. Had 3 jaar geleden helemaal niks van zijn transfer verwacht, maar hij is nog 10x slechter dan ik mij kon indenken. Echt nooit meer opstellen of laten invallen bij Jong Ajax. Stuur hem naar huis en betaal hem netjes iedere maand. Ik zou hem nog niet eens de ballen laten oppompen.
Waar komt die dan vandaan?
 

Mommiej

Well-known member
Duidelijke 0-5 van PEC. Minimaal tot maandagavond koploper 1e divisie en volgende week de nu al topper in Venlo tegen VVV.
 

Pascallovic

Well-known member
Waar komt die dan vandaan?
Heerenveen, daar was ie verdediger in een verdediging die bijna 70 tegentreffers moest incasseren in 1 seizoen. Daar op jonge leeftijd iets van 70 wedstrijden gespeeld. Maar heb het er nooit in gezien. 4 miljoen gekost.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Heerenveen, daar was ie verdediger in een verdediging die bijna 70 tegentreffers moest incasseren in 1 seizoen. Daar op jonge leeftijd iets van 70 wedstrijden gespeeld. Maar heb het er nooit in gezien. 4 miljoen gekost.
O ja, daar kende ik hem van... Kon me gisteren zo 1,2,3 niet meer herinneren waar ik zijn naam eerder was tegengekomen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuke pot in Den Haag. Kansen over en weer, maar Den Bosch is het meest effectief en komt zojuist op een 0-2 voorsprong.
 

De Groene Scout

Well-known member
En klaar. Beetje meegekeken, maar zit ook geen enkel idee achter. Ballen hard naar voren rossen en hopen dat de voorwaartsen er iets mee kunnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Je moet je trainers carrière ergens beginnen en snap best dat een KKD dan kiest voor een trainer die als voetballer in de absolute top gespeeld heeft. Zeker als de club in handen is van Amerikanen die niet veel verder kijken dan de naam van de trainer.

Ik snap niet dat Kuyt zelf trainer wil worden. Ik zie in hem namelijk geen groot tacticus, of iemand die zorgt dat de selectie een collectief wordt, of die zich kan inleven in een jonge speler. Ik vind hem een beetje vergelijkbaar met van Basten, al snijdt het bij hem wel hout als hij voetbal analyseert. Maar gewoon dingen die voor van Basten heel vanzelfsprekend waren (vanwege het niveau wat hij als speler had) en dan niet begrijpen dat spelers voor hem vanzelfsprekende dingen niet zien of kunnen uitvoeren. Dat proefde ik bij Kuyt ook na afloop toen hij riep ‘Kunnen wij wel uitvoeren wat ik mijn spelers vraag?’ Dat had je al lang moeten zien in de voorbereiding of je spelers in zich hebben wat jij ze aan opdrachten meegeeft.
 
Bovenaan