VAR had hem inderdaad teruggedraaid. Maar dan krijg je de vraag he: Moet je dan niet de laagste straf geven? Al kan Nijhuis denken dat het met zeker een goal was
De VAR had het inderdaad bijna zeker teruggedraaid want het lijkt erop dat de bal naast zou zijn gegaan.
Het was voor ons echt een wedstrijd die precies de zwakke plekken wist uit te vergroten. Combinerend en voetballend was het de beste wedstrijd van het seizoen. Zelfs met 11 tegen 11 ging de bal prima rond, ik vond de 1-0 bij rust ook niet conform spelbeeld. Maar ons grote makke is kansen afmaken, Serrarens is gehaald als spits maar is het helemaal verleerd lijkt het en Falkenberg voldoet ook niet echt als diepe spits. En dé achilleshiel is Lambrix achterin, die is gewoon (nog) niet goed genoeg. Hij is niet voor niets 3e keus maar Jensen is nog vaker geblesseerd dan Arjen Robben.
We hebben dus een spits en een verdediger nodig. Vooraf had ik zeer content geweest met een punt bij NAC dus dan zal ik nu ook maar zijn. Het is wel al de 4e keer dit seizoen dat in de slotfase een voorsprong totaal onnodig wordt weggegeven en we gelijkspelen.