KKD - Speelronde 19

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond verder met ronde 19.
O.a. Twente-NEC op het programma, voor het eerst treffen die 2 clubs elkaar op het 2e niveau in Nederland.
Morgen het mooiste affiche Den Bosch - Roda.

Vrijdag 21 december:
20.00 uur: Jong Ajax - Sparta Rotterdam
20.00 uur: Jong AZ - FC Eindhoven
20.00 uur: FC Twente - N.E.C.
20.00 uur: Jong PSV - Almere City FC
20.00 uur: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles
20.00 uur: FC Dordrecht - TOP Oss
20.00 uur: FC Volendam - Telstar
20.00 uur: Helmond Sport - Jong FC Utrecht

Zaterdag 22 december:
19.45 uur: FC Den Bosch - Roda JC

Zondag 23 december:
14.30 uur: MVV - SC Cambuur
 

De Groene Scout

Well-known member
Voor het eerst sinds lange tijd speelt Twente een hele aardige wedstrijd.
Oosterwijk laat zien dat de trainer de juiste keus heeft gemaakt in de spits.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nog 10 minuten en dan zou Go Ahead wel eens de nieuwe koploper kunnen zijn.
Zelf 0-3 voor bij RKC en Sparta op 1-0 achterstand bij mini Ajax.
 

Batigoal

Well-known member
Die Stegeman vindt het maar wat eng dat zijn ploeg een promotiekandidaat wordt genoemd.

Was trouwens wel twee keer hands bij die openingstreffer van Go Ahead.
 

Joost

Well-known member
Het was een beetje zure avond voor ons in Den Bosch. In de eerste helft is Roda de betere en krijgt het een aantal prima kansen maar wordt de trekker niet overgehaald. De eerste de beste keer dat Den Bosch dan een kans krijgt is het gelijk raak. Daarna gaat het op en neer met kansen aan beide zijde. Roda claimt nog een strafschop als Remans toch wel heel duidelijk wordt neergetrokken maar de scheidsrechter wil er niet aan.

Na rust probeert Roda het wel maar profiteert Den Bosch nog een keer van onnodig balverlies bij Roda op het middenveld. Met 2-0 was het wel klaar en speelde Den Bosch het rustig uit.
 

Bernardo

Well-known member
Heb het op een kansloze 3-0 vandaag. Maakt ook niet uit, seizoen is toch al klaar voor ons.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Welnee joh. Die beloftenteams vallen strak weg, dus dan mag je gewoon als nr 12 nog de nacompetitie in en als je dan met wat geluk tegen Dordrecht of MVV loot, heb je alle kans. Oh wacht...:heinz:

Doet Issa K. ook mee trouwens? Is die al voor de rechter verschenen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En op het werk ging het er bij ons over, maar die Mathieu? Wat heeft die gedaan dat ie zo vaak straf heeft gekregen?
 

Bernardo

Well-known member
Geen idee. Doet Cambuur geen mededelingen over. Sowieso slechte mentaliteit, was bij Eagles destijds ook al weggestuurd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jij spreekt na 30 pils NAC ook uit als "kut", dus dat mag geen maatstaf zijn.

Maar opmerkelijk omdat ik hoorde dat dit al de 5e keer was dat ie straf kreeg en dat nu de maat vol was.5x vind ik beel in een paar maanden.
 

Bernardo

Well-known member
Jij spreekt na 30 pils NAC ook uit als "kut", dus dat mag geen maatstaf zijn.

Maar opmerkelijk omdat ik hoorde dat dit al de 5e keer was dat ie straf kreeg en dat nu de maat vol was.5x vind ik beel in een paar maanden.

5x? Derde keer nu in anderhalf jaar, dat ie uit selectie is gezet
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Collega van mij met scc bij Cambuur zei dat er nu al 5 keer een sanctie was geweest.
 
Bovenaan