KKD - Speelronde 18

KKD - Speelronde 18

  • Ja

    Stemmen: 5 45,5%
  • Nee

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11

De Groene Scout

Well-known member
Morgen een complete vrijdagavond ronde met o.a. de kraker Go Ahead Eagles - FC Den Bosch

Vrijdag 14 december:
20.00 uur: Jong FC Utrecht - FC Dordrecht
20.00 uur: N.E.C. - MVV
20.00 uur: Roda JC - FC Volendam
20.00 uur: SC Cambuur - FC Twente
20.00 uur: FC Eindhoven - RKC Waalwijk
20.00 uur: Go Ahead Eagles - FC Den Bosch
20.00 uur: Sparta Rotterdam - Jong AZ
20.00 uur: Telstar - Jong PSV
20.00 uur: TOP Oss - Helmond Sport
20.00 uur: Almere City FC - Jong Ajax
 

Jacco

Well-known member
Voor Cambuur is de wedstrijd tegen Fc Twente de wedstrijd van het jaar, als ik de verhalen op de twentefansites mag geloven.
Sponsoren die een x-aantal kaarten mogen afnemen, doen dat allemaal tegen fc twente en voor het eerst zit hun restaurant vol.
Hup Twente.
 

Jacco

Well-known member
"Nee" antwoorden op de pollvraag is een contradictio in terminis. Daar doe ik niet aan mee.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik ben benieuwd naar vanavond. Bij Roda speelt Novakovich weer in doel net als volgende week. Muyters heeft een pees gescheurd en is er tot aan de winterstop uit. Veel ballen heeft hij vorige week niet gehad tegen Dordrecht.

Volendam schat ik hoger in dan Dordrecht, de wedstrijd zal dus wel meer in evenwicht zijn en dat lijkt me positief. Onze ploeg heeft er heel veel moeite mee als ze veel beter is dan de tegenstander om dan met een voorsprong om te gaan.
 

Bernardo

Well-known member
Voor Cambuur is de wedstrijd tegen Fc Twente de wedstrijd van het jaar, als ik de verhalen op de twentefansites mag geloven.
Sponsoren die een x-aantal kaarten mogen afnemen, doen dat allemaal tegen fc twente en voor het eerst zit hun restaurant vol.
Hup Twente.

Wedstrijd van het jaar? Haha.
 

Jacco

Well-known member
Dat hert uit het Cambuur logo staat op het kerstgeschenk dat ik vandaag heb gekregen. Als dat maar goed komt...
 
Bovenaan