KKD- Speelronde 16

ALenstra

Well-known member
Ik zag bij FC Twente-Jong Ajax een wissel waarbij Vaclav Cerny naar de kant ging. Volgens mij speelt hij al heel lang bij Jong Ajax. Heeft hij nog kans om bij Ajax 1 te komen?
 

Janssen

Well-known member
Zit die Johnsen nu zelfs bij JaJ op de bank. Was toch gewoon basisspeler bij Heerenveen destijds ofniet?
 

Joost

Well-known member
Tering geef je zo weinig goals tegen, komt effectief Roda op bezoek.

Ik vond TOP ook niet echt indrukwekkend. Roda koos haar momenten in de eerste helft .

Na de 0-4 ging TOP wel heel erg prutsen, als Roda effectiever was geweest dat had er nog een grotere uitslag op het bord gestaan.
 

Batigoal

Well-known member
@Joost: gefeliciteerd met de overwinning! Hoe kan het dat die Engels dit seizoen zoveel scoort? Ik vond hem in de Eredivisie nogal een beroerde speler.
 

Joost

Well-known member
@Joost: gefeliciteerd met de overwinning! Hoe kan het dat die Engels dit seizoen zoveel scoort? Ik vond hem in de Eredivisie nogal een beroerde speler.

Ik denk dat Mario Engels en typische Harry van der Laan is. In de KKD kan hij uitblinken maar voor de Eredivisie komt hij veel te kort. Vorig seizoen kwam hij tot 2 assists en 1 goal. Dat verbeterde hij tegen TOP vrijdag al in 1 wedstrijd.
Hij speelde in het verleden vooral bij teams die middenmoot of lager speelden in dat seizoen. Roda staat subtop en dat bevalt hem wel.
 

Joost

Well-known member
En ook Den Bosch 1-0 achter. Rare competitie is het toch ook. Maar, nog geen half uur gespeeld.

Wij staan nu nog maar 5 punten achter de koplopers. En dan hebben we Dordrecht en Volendam thuis, zouden we er zomaar bij kunnen komen. Maar dat is vooral wishfull thinking.
 
Bovenaan