KKD Speelronde 14

Joost

Well-known member
Speelronde 14 met twee topduels en NAC dat haar opmars kan doorzetten in het regiopotje in Dordrecht

Vrijdag 20:00
FC Dordrecht v NAC
FC Volendam v FC Emmen
FC Den Bosch v De Graafschap
VVV v Jong Ajax
Helmond Sport v Roda JC
Jong FC Utrecht v FC Eindhoven
Jong PSV v TOP Oss
Jong AZ v MVV

Zaterdag 16:30
Telstar v Excelsior

Zondag 12:15
Almere City v ADO Den Haag

Welk potje zal dit weekend negatief in het nieuws komen?
 

Joost

Well-known member
0-2 voor in Helmond met goals na 9 en 29 minuten. Dat is een prima scenario. Als kers op de taart dadelijk vlot een 3e maken en de buit moet binnen zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Emmen haalt er nog een 2-2 uit bij Volendam. Als het 2-1 was gebleven hadden we Volendam al wel kunnen huldigen na de nederlaag van De Graafschap.
 

Joost

Well-known member
Voor Roda was het wel echt een uitstekende avond. Zelf een zorgeloze avond in Helmond en bovenin worden er flink wat punten verspeeld.
Als ik de statistieken mag geloven is het een wonder dat de Graafschap niet won in Den Bosch, het gelijke spel in Volendam is top (zouden die oranjehemden eindelijk hun geluk eens kwijtraken) en achter ons weer eens een flater voor NAC.

Winst voor Telstar morgen zou echt de kers op de taart zijn.
 

Joost

Well-known member

HUP NAC!
Om het voor jou, en ons, makkelijker te maken;

Als je een tweet bekijkt dan staat er er onder die tweet in het rijtje met antwoorden en retweeten ook een vierde icoontje met een u en een pijltje naar boven, die heet delen. Klik daar de volgende keer op, kies dan 'kopieer url' en plak dat hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

ALenstra

Well-known member
FC Eindhoven wint met 6-0 bij Jong FC Utrecht en viert het met de supporters alsof ze kampioen geworden zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Spectaculair potje tussen Volendam en Emmen! Die Hilterman zie je af en toe geweldige dingen doen en andere keren is hij bijna hele wedstrijden onzichtbaar. Hij kan denk ik wel een goeie spits worden, maar ik kan me voorstellen dat Eredivisie-clubs getwijfeld hebben afgelopen zomer toen hij transfervrij was. Wellicht dat een jaar basisspeler zijn in de top van de Eerste Divisie hem constanter maakt.

Over transfervrij gesproken; Kuipers van Den Bosch is ook lekker bezig. Al 9 goals gemaakt en nog steeds geen contract begrijp ik? Denk dat Den Bosch toch ook wel snapt dat hij een interessant buitenkansje is voor clubs in de winterstop.

Fijn dat Ünüvar met de week beter en beter wordt. Het is dat ons eerste voorin uitpuilt, maar hij mag van mij minuten krijgen bij Ajax 1. En nog steeds maar 18 jaar.
 

Abubakari

Well-known member
Jong Ajax inmiddels zelfs vijfde ondanks een belabberde seizoensstart. En inderdaad, mooi dat Ünüvar de belofte waarmaakt.

Dit forum blijft leerzaam, Heerenveen een provincie, Friesland een land, Nederland een werelddeel, Europa een planeet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Groene Scout

Well-known member
Die Dallinga van Excelsior heeft er in een helftje al weer 3 inliggen. Nieuwe topscorer nog maar 21 jaar dus die zou zo maar opgepikt kunnen worden door een eredivisieclub in de winterstop.
 
Bovenaan