KKD - Speelronde 14

ALenstra

Well-known member
Ippel rood! Wat een toneelspelers op het veld! MVV trouwens op 1-0 dankzij benutte strafschop.

De Groene Scout

Well-known member
Perfect opgelost door Lindhout. 2 mannen proberen elkaar geel of rood aan te naaien met vreemd rol-gedrag. Dan maar beide met rood onder de douche.

Joost

Well-known member
Geen strafschop voor Engels in de eerste helft, Ippel die drie gele kaart waardige overtredingen mogen maken in de eerste helft. Tweede helft wordt Engels onterecht teruggevlagd, in de counter krijgt MVV een onterechte strafschop, van Eijma speelt eerst de bal.

Maar Roda moet ook gewoon die bal er in schieten.

Pascallovic

Well-known member
Geen strafschop voor Engels in de eerste helft, Ippel die drie gele kaart waardige overtredingen mogen maken in de eerste helft. Tweede helft wordt Engels onterecht teruggevlagd, in de counter krijgt MVV een onterechte strafschop, van Eijma speelt eerst de bal.

Maar Roda moet ook gewoon die bal er in schieten.

Als het niet tegen Roda is kunnen overtredingen jou niet zwaar genoeg zijn, echter tegen Roda is voor jou alleen al het kijken naar een speler met een geelshirt een gele kaart waard.

Joost

Well-known member
Als het niet tegen Roda is kunnen overtredingen jou niet zwaar genoeg zijn, echter tegen Roda is voor jou alleen al het kijken naar een speler met een geelshirt een gele kaart waard.

Je kunt beter even de samenvatting kijken en dan even zeggen dat ik gelijk heb.

Pascallovic

Well-known member
Je kunt beter even de samenvatting kijken en dan even zeggen dat ik gelijk heb.

Ik kijk live, dus daar heb ik geen samenvatting voor nodig. Die penalty kun je gewoon geven. Die 3 gele kaarten van je voor rust van Ippel slaan nergens op. Blijft alleen dat doelpunt over. Dat zegt zelfs het fanaccount van Roda op Twitter.

Dat zegt Joost toch ook?

Ongeveer gelijktijdig geplaatst, dus heb ik niet in die post kunnen meenemen.

erka

Well-known member
Vandaag het absolute toeschouwersrecord voor de Eerste Divisie hoor ik net. 30.000 in Enschede.

Bovenaan