KKD Speelronde 13

Wie is de koploper na de speelronde?

  • De Graafschap

    Stemmen: 0 0,0%
  • Almere City FC

    Stemmen: 0 0,0%
  • SC Cambuur

    Stemmen: 5 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Joost

Well-known member
Dan ben je toch nog steeds gek als je van Leeuwarden naar Doetinchem gaat om daar 2 minuten vuurwerk af te steken? En daarna met zijn allen op een rijtje op een mobieltje voetbal kijken. 😀
Absoluut.

Tenzij je natuurlijk vooraf nog wat meer vuurwerk bent gaan halen net over de grens en gelijk even bij de DM een jaarvoorraad hebt ingeslagen. Dán kan het een lucratieve trip zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Als je een echte supporter bent wil je toch de wedstrijd kijken? Ik heb niet de indruk dat je er veel van ziet als je in Doetinchem naast het stadion vuurwerk af gaat steken. Je kunt daarna ook niet in een kroeg gaan kijken want die zijn dicht, dus dan komt het er op neer dat je ipv op tv te zien hoe je club het doet op en neer naar Doetinchem rijdt om twee minuten lang vuurwerk af te steken.
Dan ben je wat mij betreft wel een beetje de weg kwijt.
Je kunt tegenwoordig ook TV kijken op je tablet of telefoon. Dus na het afsteken van vuurwerk kunnen ze gewoon de wedstrijd kijken in de auto op de weg terug.
 

Abubakari

Well-known member
Je kunt tegenwoordig ook TV kijken op je tablet of telefoon. Dus na het afsteken van vuurwerk kunnen ze gewoon de wedstrijd kijken in de auto op de weg terug.
Ja. Zoals je er ook voor kunt kiezen om de wedstrijd op je gemak op een tv scherm te kijken ipv om 1 minuutje vuurwerk afsteken een heel gedoe te hebben. Ik vind het onnozel, een ander vind het prachtig, moet kunnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ja. Zoals je er ook voor kunt kiezen om de wedstrijd op je gemak op een tv scherm te kijken ipv om 1 minuutje vuurwerk afsteken een heel gedoe te hebben. Ik vind het onnozel, een ander vind het prachtig, moet kunnen.
Ik vind dat vuurwerk wel sfeer geven, maar zou zelf inderdaad niet uren gaan rijden voor het afsteken ervan. Ieder z'n eigen dingen.
 

Bernardo

Well-known member
Volendam gelijk tegen Oss en NEC gelijk tegen Roda, dit word een heerlijk weekend zo
grin2.png
 

gevegt

Well-known member
Ik vind dat vuurwerk wel sfeer geven, maar zou zelf inderdaad niet uren gaan rijden voor het afsteken ervan. Ieder z'n eigen dingen.
Het probleem is met dit soort jongens dat ze door hun 'sfeeracties' zichzelf zo belangrijk voor de club vinden, dat ze denken dat hun de club zijn.
 

Joost

Well-known member
Een punt in Nijmegen, dat had ik vooraf een uitstekend resultaat gevonden. Tot aan de ongelofelijk domme en heel erg terechte rode kaart was er echt niets aan de hand en staan ze ook verdiend op 0–1.

En zelfs met tien man bakte NEC er weinig van. Kamphuis vergeet dan Roda nog een strafschop te geven bij 0-1. Door de druk van NEC valt een hoekschop toch zomaar goed en is het 1-1 en kan NEC het ook nog winnen na een belachelijke penalty.Dat die naast ging was wel gerechtigheid.

Toch een punt dus, zeker in combinatie met de eerste 60 minuten stemt dat tot tevredenheid.
 

Batigoal

Well-known member
MVV geeft even een prima voorsprong van 3-0 weg tegen Jong PSV.

Jong Ajax deed hetzelfde met een 2-0 voorsprong. Kotarski begon ooit sterk bij Ajax, maar is de laatste tijd toch wel twijfelachtig. Denk niet dat ze daar nu nog de natuurlijke opvolger van Onana in zien.
 

ALenstra

Well-known member
Brian De Keersmaecker scoort na een halve minuut spelen al de 1-0 voor FC Eindhoven tegen NAC!
 
Bovenaan