KKD - Speelronde 13

De Groene Scout

Well-known member
Buitenkantje rechts zorgt via Veldwijk voor de 4-2 voor Sparta.
Go Ahead en Twente nog altijd achter, dus Sparta gat goede zaken doen.
 

Jacco

Well-known member
IK heb Twente af en toe bekeken via stream en je ziet best veel misgaan. Veel een-tweetjes die in het niets eindigen. Af en toe iets goeds, veel vaker niet.
Ben het bang dat ik het eens met de Groene Scout eens ben.

Heb nog een klein beetje hoop op de terugkeer van de Assaidi, Brama en Vuckic, maar daar moet het dan wel echt vandaan komen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk dat Twente meer moet hopen op een terugkeer van Rutten. In de woestijn is hij er klaar mee en hij zou Pusic nog veel kunnen leren over manier van spelen, strijdplan, opstelling en de juiste speelwijze.
 

Joost

Well-known member
Twente staat maar 4 punten achter de koploper, die doen echt nog mee hoor. Voor Go Ahead lijkt het zo'n jaar dat alles meezit.

Roda won 3-0 van Helmond Sport. Klinkt heel logisch maar het was pas de eerste keer in de competitie dat we met meer dan 1 goal verschil wonnen volgens mij. De eerste tien minuten waren heel aardig met minstens 5 aardige doelpogingen. Daarna kwam de klad erin en deed Helmond prima mee. Een beetje vanuit het niets komt Roda op 1-0. Goede actie van Velzen en Paulissen gleed binnen. Na rust gaf Roda even gaf en werd het 2-0 waarmee de pot gespeeld was. Na de 3-0 probeerden teveel spelers voor eigen succes te gaan. Simakala, Djim en Vayrinen probeerden hun eerste goal in de competitie te scoren maar faalden allemaal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik zag de beelden van die sukkels. Even vanuit het uitvak heel stoer richting het vak van de harde kern van Den Bosch rennen, onderweg alles kapot maken wat je tegen komt en als je dan bijna bij het vak bent en de Bosschenaren zeggen 'boe' weer hard terug rennen. Zo kansloos dit. 20 stadionverboden lijkt mij.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een goeie zet van Sparta dat ze Veldwijk hebben gehaald. Hem overtuigen zich weer volledig voor het voetbal in te zetten en je hebt een topspits voor dit niveau in je team.

Die goal van Beltrame was heel fraai. Sowieso ben ik wel benieuwd naar Den Bosch. Het lijkt nu even goed te gaan, maar in de winter komen er weer allerlei nationaliteiten en dan moet dat maar goed gaan. Ik ben er nog niet van overtuigd dat ze bovenin blijven meedoen.
 
Bovenaan