KKD Speelronde 12

Joost

Well-known member
Speelronde 12 en de 3e in periode 2;

Volendam en Excelsior zijn als enige nog zonder puntverlies in de 2e periode maar hebben lastige uitduels voor de boeg tegen Jong AZ en ADO Den Haag. Jong AZ speelde eerder deze week 1-1 gelijk tegen Jong Ajax. Dat was opvallend want alle 10 eerdere duels van Jong AZ eindigden in 1-0 of 2-1.

Daarnaast is er vanavond met VVV v de Graafschap nog een duel met ploegen die willen blijven meedraaien in de top. Na de duels van vanavond hebben Roda en Emmen op zaterdagmiddag dezelfde ambitie. Ik ben benieuwd hoe druk het wordt morgen want dit is het enige duel dat je met je kinderen kunt bezoeken dit seizoen.

Vrijdag 20:00
FC Dordrecht v FC Den Bosch
NAC v MVV
VVV v De Graafschap
FC Eindhoven v Jong Ajax
ADO Den Haag v Excelsior
Telstar v Helmond Sport
Jong FC Utrecht v TOP Oss
Jong AZ v FC Volendam
Almere City v Jong PSV

Zaterdag 16:30
Roda JC v FC Emmen
 

Joost

Well-known member
Je kunt toch op vrijdagavond ook wel met je kinderen naar het voetbal?

Het begin pas om 20:00, dan ga ik mijn zoon van 7 echt nog niet meenemen, die ligt dan al lekker in bed. In zijn geval is het ook nog zo dat hij 's zaterdags om 9:00 zelf moet voetballen.

Ik ken 4 anderen die zaterdag ook hun kinderen meenemen en die de normale tijd ook te laat vinden.
 

Abubakari

Well-known member
Ah okay, ik dacht aan kinderen in het algemeen. Die zijn niet per definitie 7 jaar natuurlijk😀.
Maar leuk, ook nog wel een mooi affiche, Emmen is ook nog wel te pakken.
 

Joost

Well-known member
Ah okay, ik dacht aan kinderen in het algemeen. Die zijn niet per definitie 7 jaar natuurlijk😀.
Maar leuk, ook nog wel een mooi affiche, Emmen is ook nog wel te pakken.
Nee dat is waar. Maar in de KKD is (jongere) kinderen aan een club binden echt lastig door die vrijdagavond 20:00.

En Roda is dit jaar zo goed (maar ook wisselvallig) dat we iedereen kunnen pakken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ploegen uit de top 3 met allemaal een lastige uit-wedstrijd weten allemaal te winnen.
De Graafschap met 1-2 bij VVV
Excelsior met 0-2 bij ADO
Volendam met 0-1 bij Jong AZ
 

Joost

Well-known member
Wordt een belangrijk potje morgen tussen Roda en Emmen. Voor beide geldt dat enkel winst telt om aan te haken.
 

gevegt

Well-known member
Kan het iets groter?
Gezien de gemiddelde leeftijd hier schat ik in dat niemand dit kan lezen zonder een loep.
 
Bovenaan