KKD Speelronde 11

zwammy

Well-known member
Als NAC hier speelt moet je met je dochters gaan. Ideaal! Kunnen in de warming up gewoon lekker handtekeningen scoren.
Haha ik zie ze al staan, die willen na 5 minuten naar huis 🤣🤣

NAC al 1 0 achter, schoot 'm goed binnen zeg.
 

zwammy

Well-known member
Helaas, de goed door latende voetballende clown scheids nijhuis weer een 100% goal afgekeurd.

Ach ja, als ze zo blijven spelen word het gewoon een prima seizoen.
 

Joost

Well-known member
Helaas, de goed door latende voetballende clown scheids nijhuis weer een 100% goal afgekeurd.

Ach ja, als ze zo blijven spelen word het gewoon een prima seizoen.
Tja Nijhuis. Die trekt zijn eigen plan en dan later lekker lachen ermee op tv.
 

zwammy

Well-known member
Tja, in de kkd krijg je de braskloten van de kkd en van de ere helaas. Maar zijn haartjes zaten goed en hij heeft lekker gelachen. Dus hiep hiep maar.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zag dat onder de NAC-supporters de meningen aardig verdeeld waren, dus het zal wel een terechte beslissing zijn geweest.
 

zwammy

Well-known member
Hmm, die heb ik gemist dan. Anders kijk de samenvatting en beslis zelf, dat kan natuurlijk ook.
 

JMD

Well-known member
En, was het nog wat?
Zeker de tweede helft was het aankijken waard. Voor rust had jong psv vooral de bal, maar was Telstar veel gevaarlijker. Na rust liep jong PSV er overheen en na de 2-2 werden binnen 5 minuten 2 goals afgekeurd van jong PSV wegens buitenspel. Daarna werd het slordiger en kwam Telstar weer in de wedstrijd. Een gelijkspel was in mijn ogen een terechtere uitslag geweest.
 

Joost

Well-known member
Hmm, die heb ik gemist dan. Anders kijk de samenvatting en beslis zelf, dat kan natuurlijk ook.
Ik kan me eigenlijk wel vinden in het afkeuren. Seuntjes kijkt naar de keeper en zet enkel een blok om de springende keeper tegen te houden zonder zelf het duel om de bal aan te gaan.

Desalniettemin mag het wel eens klaar zijn met dat geluk van FC Volendam.
 

Maasveld

Well-known member
Hmm, die heb ik gemist dan. Anders kijk de samenvatting en beslis zelf, dat kan natuurlijk ook.
Gedaan inmiddels. Absoluut geen 100% geldig doelpunt, maar 100% overtreding zou ik het ook niet noemen. Typische situatie waarin de scheids het niet goed of fout kan doen.
 

zwammy

Well-known member
Het was vooral mooi dat Nijhuis zegt dat wanneer het buiten de 5 meter het een ander verhaal was. Tuurlijk Bas
 
Bovenaan