KKD Speelronde 10

Maasveld

Well-known member
Vrijdag 7 oktober:
20.00 uur: ADO Den Haag - FC Eindhoven
20.00 uur: Jong Ajax - Helmond Sport
20.00 uur: Jong AZ - NAC Breda
20.00 uur: FC Dordrecht - PEC Zwolle
20.00 uur: Heracles Almelo - De Graafschap
20.00 uur: TOP Oss - MVV
20.00 uur: Jong PSV - Telstar
20.00 uur: Roda JC - VVV-Venlo
20.00 uur: Jong FC Utrecht - Almere City FC
20.00 uur: Willem II - FC Den Bosch
 

Maasveld

Well-known member
Wat is er in Tilburg aan de hand?
Na het doelpunt werd met bekers bier gegooid waarbij er een speler van Den Bosch werd geraakt. Na een kwartier werd er vanuit het uitvak vuurwerk op het veld gegooid, toen vond Perez het voorlopig wel goed geweest.

Koploper Zwolle op een 1-0 achterstand bij Dordrecht, maar het had net zo goed 5-0 kunnen zijn.
 

Mommiej

Well-known member
Toch een prestatie, PEC heeft de mindere van de 2 Schreuders! Die heeft echt 0,0 verstand van voetbal!
 

erka

Well-known member
Kan Den Bosch niet gewoon de rest van het seizoen zonder publiek uit én thuis? Laat ze maar voelen.
 

Joost

Well-known member
Ik had een heel aparte avond vandaag. Voor onze badmintonvereniging had ik geregeld dat we een bar mochten bemannen bij Roda. Op het laatste moment kwamen er afzeggingen (ik was aardig pissig daarover) waardoor ik er zelf maar ben gaan staan. We werden doordat we met minder waren ook nog verplaatst en mochten de VVV supporters van een hapje en drankje voorzien.

Van alle verkocht drank was 95% bier, dat viel me wel op. De frisdrank is nauwelijks aangeraakt en de perculator met koffie was 1 bekertje leger na 90 minuten.

Het is opmerkelijk dat sommige mensen bij het binnenkomen van een stadion veranderen in neanderthalers. Alsof het heel logisch is om onder het glas door te gaan schreeuwen dat degene die het bier tapt moet opschieten terwijl je ziet dat de tap gewoon loopt. Het is dan wel mooi dat wanneer je daar iets van zegt en er een grapje mee maakt de persoon in kwestie volkomen wordt uitgelachen door de mensen die er omheen staan. Toen hij in de rust weer kwam was-ie poeslief.

Daarnaast heb ik me echt verbaasd over de werkethos van de twee uitzendkrachten die ook bij ons stonden. Er zijn voor de wedstrijd en tijdens de rust piekmoment. Dan moet je doorwerken en niet treuzelen. Als iemand heeft afgerekend en nog wacht op zijn broodje kun je prima doorgaan met de tweede terwijl die ander wacht. Nee, de uitzendkracht wachtte eerst op de goedkeuring van de betaling, ging dan alles pakken en wacht tot alles klaar is terwijl ze nog even rustig op Instagram staat te kijken.

Het was in ieder geval bijzonder om eens mee te maken. En sportief was het voor Roda ook nog eens een topavond.
 
Bovenaan