Abubakari
Well-known member
De doelpuntenmaker speelde een maand geleden nog op proef mee bij PKC83 in een oefenwedstrijd waar we waren hoorde ik vanmiddag van bqandy.En TOP Oss vlak voor rust op 1-0 tegen Excelsior.
De doelpuntenmaker speelde een maand geleden nog op proef mee bij PKC83 in een oefenwedstrijd waar we waren hoorde ik vanmiddag van bqandy.En TOP Oss vlak voor rust op 1-0 tegen Excelsior.
Verwacht veel van Volendam, al moeten ze niet zo dom wedstrijden blijven weggeven. Waren vorig seizoen samen met Cambuur al de best voetballende ploeg en zijn er nou aanvallend ook nog op vooruit gegaan. Voor de rest vast de gebruikelijke ploegen die meedoenWie is er nou titelfavoriet eigenlijk? Kwam er bij het samenstellen van een Scorito-team achter dat ik bovenin er geen enkel team bovenuit vind steken.
Jearl Margharita komt uit Groningen en hield zijn conditie op pijl bij PKC in de hoop nog ergens een contract te krijgen. Hij speelde oa bij de jeugd van FC Groningen en FC Emmen. Toen naar hoofdklasser Hoogeveen en vervolgens Almere City waar zijn contract niet verlengd werd. Woensdag tekenen bij TOP en dan vrijdag al de zeer fraaie winnende maken. Mooier kan niet lijkt me.De doelpuntenmaker speelde een maand geleden nog op proef mee bij PKC83 in een oefenwedstrijd waar we waren hoorde ik vanmiddag van bqandy.
Alweer?Fluitend.
Van het rechter rijtje?NAC staat iig op de laatste speeldag nog aan kop.
Ünüvar is een minuut of 10 geleden ingevallen. Hansen zit op de bank.Waar zijn de toptalenten van Ajax gebleven? Hansen? Ünüvar?