KKD Speelronde 1

Batigoal

Well-known member
Wie is er nou titelfavoriet eigenlijk? Kwam er bij het samenstellen van een Scorito-team achter dat ik bovenin er geen enkel team bovenuit vind steken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Bernardo

Well-known member
Wie is er nou titelfavoriet eigenlijk? Kwam er bij het samenstellen van een Scorito-team achter dat ik bovenin er geen enkel team bovenuit vind steken.
Verwacht veel van Volendam, al moeten ze niet zo dom wedstrijden blijven weggeven. Waren vorig seizoen samen met Cambuur al de best voetballende ploeg en zijn er nou aanvallend ook nog op vooruit gegaan. Voor de rest vast de gebruikelijke ploegen die meedoen
 

bqandy

Well-known member
De doelpuntenmaker speelde een maand geleden nog op proef mee bij PKC83 in een oefenwedstrijd waar we waren hoorde ik vanmiddag van bqandy.
Jearl Margharita komt uit Groningen en hield zijn conditie op pijl bij PKC in de hoop nog ergens een contract te krijgen. Hij speelde oa bij de jeugd van FC Groningen en FC Emmen. Toen naar hoofdklasser Hoogeveen en vervolgens Almere City waar zijn contract niet verlengd werd. Woensdag tekenen bij TOP en dan vrijdag al de zeer fraaie winnende maken. Mooier kan niet lijkt me.
 

ALenstra

Well-known member
Ik zie trouwens Thomas Verheydt invallen bij ADO Den Haag. Wist niet dat hij daar speelt tegenwoordig.
 
Bovenaan