KKD Speelronde 1

Abubakari

Well-known member
Wat vond je van Stevens bij de 2-0 Bernardo?

En die scheids bij Roda-Almere, staat er met de neus bovenop en geeft geel ipv donkerrood.

Wat Scherpen betreft, die vond ik vorig seizoen ook al niet heel goed, best veel fouten, maar schijnbaar zien ze bij Ajax nog genoeg ontwikkeling in hem. Ik zie het niet, maar dat dacht ik bij Onana in jong Ajax ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beide wedstrijden tegen ons was hij dramatisch. Wel benieuwd naar Excelsior, hebben echt een goed team. Heb alleen geen hoge pet op van de trainer. Erg benieuwd naar Zwarts.

Afgaande op de laatste oefenwedstrijden begint Zwarts op de bank en start Omarsson in de spits.
 

Unregistere

Well-known member
Dat was ook wel logisch, die IJslander is niet zo best. Wel lang haar. Ben wel benieuwd naar de voorhoede Mendes Moreira - Zwarts - Verhaar.
 

almere036

Member
Matige wedstrijd van Almere vrijdag. Spelers zijn nog een beetje zoekende in het nieuwe systeem.
Vooral aanvallend was het zwak. Maar dat komt over een paar weken wel goed als iedereen (wedstrijd)fit is.
Snap niet dat Roda geel kreeg voor die schandalige overtreding in de eerste helft. Maarja, 5 minuten in het nieuwe seizoen een rode kaart uitdelen zullen niet veel scheidsrechters durven.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht start op bezoek in Eindhoven, waar vorig jaar een zeer pijnlijke nederlaag werd geleden, met vrijwel dezelfde namen als tegen NAC Breda. Alleen voorin een wissel. Jaron Vicario heeft daar de positie van Zeki Erkilinc overgenomen.

Bij FC Den Bosch een mooie basisdebutant. Ringo Meerveld. Daar zit muziek in!
 

Maasveld

Well-known member
FC Dordrecht start op bezoek in Eindhoven, waar vorig jaar een zeer pijnlijke nederlaag werd geleden, met vrijwel dezelfde namen als tegen NAC Breda. Alleen voorin een wissel. Jaron Vicario heeft daar de positie van Zeki Erkilinc overgenomen.

Bij FC Den Bosch een mooie basisdebutant. Ringo Meerveld. Daar zit muziek in!
On-topic a.u.b.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Marquez van Dordrecht, hoe hebben ze die weten te strikken van Sporting? Aardige speler!
 
Bovenaan