KKD ronde 34

Atreides

Well-known member
In welke situatie? 2 jaar geleden moest NAC uitwijken naar Almere omdat ze niet op de toekomst mochten. 20 jaar geleden toen mocht NAC wel in de kuip tegen Excelsior omdat er teveel run op kaarten was en voor de veiligheid toen de Kuip maar werd geregeld. Dus ik vermoed dat Amsterdam alleen op naam een wereldstad is en niet op regelen.

Een schande wat mij betreft. Je mag meer verwachten van het beste stadion van Nederland.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat je te weinig agenten hebt om het zwikkie in goede banen te leiden. Ik kan me indenken dat met een paar goede woorden links en rechts er afdoende agenten uit regio Twente en omstreken bereid weet om richting Amsterdam af te reizen, waarmee je qua bezetting ook wel snor zit.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Een schande wat mij betreft. Je mag meer verwachten van het beste stadion van Nederland.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat je te weinig agenten hebt om het zwikkie in goede banen te leiden. Ik kan me indenken dat met een paar goede woorden links en rechts er afdoende agenten uit regio Twente en omstreken bereid weet om richting Amsterdam af te reizen, waarmee je qua bezetting ook wel snor zit.

Nogmaals, al dat gedoe voor 5.000 man in een stadion waar 53000 in kunnen? Kost meer dan het oplevert en wat heeft Ajax met die oplichters bende van Twente te maken?
Had lekker in de Grolsch Veste wat schermen neer gezet voor wie niet mee kon, was het probleem ook opgelost.

Daarnaast heeft Twente zijn kampioenswedstrijd in de arena al gehad, een hele mooie zelfs. 15 mei 2011.
 

zwammy

Well-known member
Nogmaals, al dat gedoe voor 5.000 man in een stadion waar 53000 in kunnen? Kost meer dan het oplevert en wat heeft Ajax met die oplichters bende van Twente te maken?
Had lekker in de Grolsch Veste wat schermen neer gezet voor wie niet mee kon, was het probleem ook opgelost.

Daarnaast heeft Twente zijn kampioenswedstrijd in de arena al gehad, een hele mooie zelfs. 15 mei 2011.

Toen jullie kampioen konden worden in Doetinchem waren er ook wat meer dan 500 bij toch?
 

Maasveld

Well-known member
Had lekker in de Grolsch Veste wat schermen neer gezet voor wie niet mee kon, was het probleem ook opgelost.

Het grote probleem is dat Twente met een paar duizend man naar Amsterdam zou gaan. Als die wedstrijd in de Arena zou zijn gespeeld was dat geen probleem geweest, dan had je ze allemaal in het stadion gehad. Nu die wedstrijd gewoon op de Toekomst wordt gespeeld gaat iedereen in het centrum van Amsterdam kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote probleem is dat Twente met een paar duizend man naar Amsterdam zou gaan. Als die wedstrijd in de Arena zou zijn gespeeld was dat geen probleem geweest, dan had je ze allemaal in het stadion gehad. Nu die wedstrijd gewoon op de Toekomst wordt gespeeld gaat iedereen in het centrum van Amsterdam kijken.

Opheffen van FC Twente lijkt mij de enige oplossing. Die club levert alleen maar gezeik op.
 

Abubakari

Well-known member
Het grote probleem is dat Twente met een paar duizend man naar Amsterdam zou gaan. Als die wedstrijd in de Arena zou zijn gespeeld was dat geen probleem geweest, dan had je ze allemaal in het stadion gehad. Nu die wedstrijd gewoon op de Toekomst wordt gespeeld gaat iedereen in het centrum van Amsterdam kijken.

En als ze hem ook in hun eigen stadion met zijn allen hadden kunnen zien had ik nog maar moeten zien hoeveel Tukkers er daadwerkelijk afgereisd waren om de wedstrijd in een kroeg in Amsterdam te kunnen zien. Vraag me af hoeveel kroegen Jong Ajax live laten zien trouwens.

Maar goed, het probleem bestaat niet meer. Tenzij Twente het verkloot en ze alsnog op de toekomst kampioen kunnen worden.
 
Bovenaan