KKD ronde 13

Abubakari

Well-known member
Vrijdag 1 november:
20.00 uur: MVV - Almere City FC
20.00 uur: FC Eindhoven - Jong AZ
20.00 uur: NAC Breda - Go Ahead Eagles
20.00 uur: Telstar - Jong FC Utrecht
20.00 uur: FC Dordrecht - TOP Oss
20.00 uur: De Graafschap - Excelsior
20.00 uur: SC Cambuur - N.E.C.
20.00 uur: FC Den Bosch - Helmond Sport

Maandag 4 november:
20.00 uur: Jong PSV - Roda JC
20.00 uur: Jong Ajax - FC Volendam

Dochter gaat vanavond in Leeuwarden naar een concert, kan vader mooi even naar Cambuur. Ook nog een leuk affiche, de koploper uit de reguliere competitie tegen de koploper uit de tweede periode. FORZA CAMBUUR!

Bernardo

Well-known member
Belangrijk potje. Of je neemt echt afstand van NEC voorlopig of ze gaan ook weer meedoen. Met ook nog NAC - Eagles en Graafschap-Excelsior o het programma kunnen we goede zaken doen vanavond. Ben benieuwd, verwacht de lastigste thuiswedstrijd tot nu toe

Unregistere

Well-known member
Is NEC v Cambuur niet ook al geweest?

Die wedstrijd staat volgens Google geprogrammeerd voor 31 januari 2020.

FC Dordrecht probeert het tegen TOP Oss maar weer met Stoskovic op doel. Die deed het midweeks goed in de beker en mag dus blijven staan, nadat hij vorige week juist zijn plek weer moest afstaan aan Ten Hove.

Joost

Well-known member
Die wedstrijd staat volgens Google geprogrammeerd voor 31 januari 2020.

FC Dordrecht probeert het tegen TOP Oss maar weer met Stoskovic op doel. Die deed het midweeks goed in de beker en mag dus blijven staan, nadat hij vorige week juist zijn plek weer moest afstaan aan Ten Hove.

Dan ben ik in de war met vorig seizoen.

Bernardo

Well-known member
Nou, eerste helft gelijkwaardig. 2de helft Cambuur oppermachtig, 4 goede kansen waarvan er gewoon 1 in moet. Jammer, had goede zaken kunnen doen

Abubakari

Well-known member
5dbcc3e59d8dc-IMG_20191101_193529.jpg

Ik had al zo'n voorgevoel, elke thuiswedstrijd een lading goals, ga ik blijft het 0-0... Nou ja, avondje Cambuur is altijd leuk, spannend potje en vooral na rust wel wat kansen over en weer.

Abubakari

Well-known member
Ja, voor de niet neutrale toeschouwer was het nog wel te doen, maar ik denk dat de neutrale toeschouwer voor rust niet echt aan zijn trekken kwam.

Maar goed, stugge ploeg, dat NEC, al 4 competitiewedstrijden de nul gehouden en kwamen nu ook niet om er een mooie pot van te maken.

Batigoal

Well-known member
Alle topploegen hebben onderling gelijkgespeeld. Dat is eigenlijk niet zo gek, want geen enkele ploeg steekt er vooralsnog bovenuit.

zwammy

Well-known member
Nou NAC heeft echt een bizar slecht elftal hoor. Dat is echt geen top 6 materiaal. Alleen de keeper is ??n van de betere van de jl maar voor de rest is het vooral behelpen.

Bovenaan